Akut behov av en hårstylist.
Är det någon som kan tipsa om en bra hårstylist som kan komma till mig för att göra min bröllopsfrisyr?
Är det någon som kan tipsa om en bra hårstylist som kan komma till mig för att göra min bröllopsfrisyr?
vart bor du?
Jag bor i fruängen
utanför Stockholm!
Jag gifte mig i helgen och hade en tjej som heter Josefin Dufbäck. Hon är en superduktig och helmysig tjej. Jag är jättenöjd med resultatet på håret och sminket.
Lycka till!
Vad var priset?
Jag har inga detaljbilder på håret då jag hade slöja, men jag kan kanske få fram en bild där man ser en del av frisyren, hon skötte även mitt smink och jag har aldrig sett bättre ut. Frisyr och smink klarade sig trots vääääldigt mycket regn hela dagen..
Om du går in på hennes sida så tror jag att du finner alla hennes priser.....
vet ej om ella och moa nilsson reser... men de kom till Karlstad och fixade mitt till förlovningen...
blev jättenöjd och det var inte dyrt heller..
Tack för era svar.
Jag skulle haft Josefin Dufbäck men jag fick ett mail där hon avbokade mig för att hon var dubbelbokad. Tyckte också hon verkade trevlig, men blev väldigt besviken för att hon gör de 8 veckor innan.
Men nu har det dock ordnat sig, har världen bästa arbetskompis som kollade med sin vän som är frisör.