• 23maj2009

Lösögonfransar

Tycker ni att lösögonfransar ser "lösaktigt" ut på ett bröllop?
    Jag är sugen på att ha det men idag så pratade jag med mina grannar om att jag hade tränat på att sätta på dem osv.. då gick den mannen i taket!
    -Ska du ha lösögonfransar!!
    Han har förvisso inte sett dem, för de ser inte så konstigt ut..
    Jag kan däremot tänka mig att jag inte orkar ha dem hela kvällen utan när det blir efterfest och jag ska byta om att jag då också sminkar av mig och sätter på mig en annan klänning ( vi ska då vara på en camping efter middagen på resturangen, vid ca 23 tiden..)

• Svar på tråden Lösögonfransar
  • mattiasFästmö

det beror helt på ögonfransarna, vissa ser väldigt påtagligt ditklistrade och är inte alls speciellt snyggt, medans vissa ser man inte ens att dom är på så det känner du nog bäst själv. Och lösögonfransar behöver inte se lösaktigt ut!

• swee1

På två senaste bröllop jag har varit hade bruden lösögonfransar och det var hur vackert som helst, båda hade en diskret sminkning. Jag ska definitivt ha också! Din granne tror väl att det bara finns Babsan-fransar och så kanske det var förr ;)

• 23maj2009
    swee1 skrev 2010-08-08 02:29:08 följande:
    På två senaste bröllop jag har varit hade bruden lösögonfransar och det var hur vackert som helst, båda hade en diskret sminkning. Jag ska definitivt ha också! Din granne tror väl att det bara finns Babsan-fransar och så kanske det var förr ;)

Ja så är det säkert!
    Jag känner mig för..

• Peppo79

jag ska me ha lösögonfransar. Det finns ju olika, jag ska inte ha superlånga utan mer så mina fransar blir tätare.

• apan80

Jag ska ha lösögonfransar men en kort variant. Tycker verkligen inte att det ser lösaktigt ut men skulle inte heller bry mig om någon tyckte det.

• Rickvick

Jag hade lösögonfransar på mitt bröllop nu i juni. De var inte korta, men inte superlånga heller, men alla tyckte bara att det var så fint! Det passade liksom in i allt det andra med hår, smink och klänning, naglar och allt!
    Mitt bästa råd är ändå att göra precis så som du vill och inte lyssna så mycket på andra - då blir det bäst för dig helt enkelt!
    Lycka till!

• perfektionista

Vadå lösaktigt?

Det är ju skitsnyggt med lösfransar, men självklart ska det vara på rätt sätt.

• aliina5000

jag testade med min makeup artits och det blev super naturligt.. vi satte in enstaka ögonfransar och de var 100% äkta mänskliga...låter läskigt...men det blev inte "för mycket"

Svar på tråden Lösögonfransar