• swee1

Smink och hårpanik Motala, hjälp!

Hade klart för mig att jag skulle göra håret och smink på ett ställe men fick nu veta att det är inte samma frisör som gjorde min kompis bruduppsättning som var så vacker, det är därför jag hade nästan bestämt att gå dit. Saken är det att frisören som skulle göra uppsättningen visade sig att vara samma som klippte "stödhår" på mig trots jag sa att jag vill_inte_ha uppklippt hår, sen sprayade hon på så mkt glansspray att kollegorna frågade om hon hade smetat smör på mitt hår :D klippningen var dock ok ändå. Provuppsättning ingår i o f s men hur backar man om man inte är nöjd...

Kan någon rekommendera var man kan få makeup och uppsättning under samma tak? Bor i Borensberg och kan åka ca 3 mil.

• Svar på tråden Smink och hårpanik Motala, hjälp!
  • Kattpoet

Åk till Linköping, där finns bättre frisörer och sminköser. 

• swee1

Kan absolut tänka mig det men Motala vore lite enklare eftersom jag är där varje vardag och tänkte ta blommorna från Lindas, i o f s har inte bokat än.

Blääh vad stressigt :( trodde jag hade koll men alltid är det ngt *hämtar en huvudvärkstablett*

• fibobs

Hair Crew i Linköping....så proffsiga :)

• Kattpoet

Jag litar inte på någon på Motala, bodde där i  nio år , jag hittade ingen bra  frisör... 

Hade en kanon i Linköping men hon gick  i pension i våras .  Jag dock hört mycke gott om Hair Crew

• swee1

Jag tror att bara deras resekostnader skulle bli några tusenlappar, det är en bit hit från Malmö ;)

Svar på tråden Smink och hårpanik Motala, hjälp!