• Malla och Mojje

Tips på hårsmycke!?

Jag ska på bröllop snart och tänkte ha någon fin håredekoration i håret. Har vart på stan och kollat men hittar inte nåt kul, någon som har tips på någon sida på nätet som säljer sådana saker?

• Svar på tråden Tips på hårsmycke!?
  • RockTroll

Finns mängder på www.etsy.com :) ska nog själv beställa därifrån. Det är privatpersoner som gör och säljer själva.

• mikmon

ebay har många, de är ju rätt så dyra i Sverige att köpa ialafall i bröllopsbutiker!

• RockTroll

Såg att du gifte dig på tjörn så om du är från trakten finns ju acessorize i nordstan :) dom har hängder av fina hårprydnader.

• Malla och Mojje

RockTroll skrev 2010-08-05 14:07:46 följande:
    Såg att du gifte dig på tjörn så om du är från trakten finns ju acessorize i nordstan :) dom har hängder av fina hårprydnader.

Ja jag är från trakten men bor tyvärr inte där längre...

• RockTroll
    Malla och Mojje skrev 2010-08-05 15:55:33 följande:
      Ja jag är från trakten men bor tyvärr inte där längre...
    Jaha vad synd för accesorize har sjukt mycket fint.
  • Wunderlich

Har beställt min från lilly.nu men skulle beställt från denna sida om jag hittat den tidigare. Så fantastiskt vackra smycken och framförallt håraccessoarer www.tigerlillyjewelry.com Lycka till i jakten!

• eclipticaa

Jag köpte lavish design jewel.se, superfina! Hårsmycke, örhänge och halsband. När gifter du dig? Ska nämnligen sälja av smyckerna efter bröllopet:)

• 0Maria0

Vill också rekommendera Lavish design - tjejen är hur gullig som helst och kan göra saker efter önskemål, om det inte finns något exakt som du vill ha "färdigt".

• Malla och Mojje

eclipticaa skrev 2010-08-07 16:44:00 följande:
    Jag köpte lavish design jewel.se, superfina! Hårsmycke, örhänge och halsband. När gifter du dig? Ska nämnligen sälja av smyckerna efter bröllopet:)

Är redan gift... Ska på bröllop som gäst!

• LenaA

Hej!
    Jag har beställd min håraccessoar hos en hantverkare i Göteborg. Hon gör saker på beställning i textil, hon kan fixa verklighen vad man vill ha. Kan skicka dig hennes info om du är intresserad.  

• KatjaB

har du kollat på glitter? de har en del fint nu. Själv köpte jag mitt flor och hårkam från etsy.com Det var från australien så det tog väl en månad att få hem eftersom det fastnade i tullen och jag fick även betala tullavgift.
    Men den var verkligen helt underbar och motsvarade verkligen förväntningarna

Svar på tråden Tips på hårsmycke!?