• Oktetten

Åkermans i Uddevalla

Har fått mycket otrevligt bemötande av Elisabet Åkerman i samband med att vi skulle hyra kläder av henne. Har tidigare hört att hon haft dåligt bemötande mot sina kunder.. Men tänkte att jag får bilda mig en egen uppfattning. Kan bara säga att jag inte kan rekommendera någon att hyra/köpa av henne. Läste om tidigare inlägg som gjorts här på bröllopstorget av folk som var missnöjda och upprörda efter sina besök hos henne. Vi kommer nu istället att hyra av Dreamnette i Trollhättan. Värt att köra några mil för att få bra service.

• Svar på tråden Åkermans i Uddevalla
  • Marängtrollet

Usch fy, vilket sätt hon måste ha?
    Verkar vara flera butiker som har otrevliga ägare eller personal.
    Kan inte fatta varför! Trivs de så dåligt med sitt arbete så får de väl byta då?
    Egentligen skulle du gå dit en tid efter och fråga om hon inte kan kosta på sig en charmkurs!
    Hoppas du får bättre hjälp och service i Trollhättan. Där var jag med en väninna i våras och det var bara bra. Lycka till!

• Fröken Cha

Jag har läst dåligt om henne här förut, så jag måste bara säga att jag enbart har gott att säga om henne och hennes butik! Jag var runt i massa olika butiker på jakt efter min klänning och hon var den som såg bäst vad som passade mig och gav mig full uppmärksamhet när jag var där. Väldigt rar! Jag har istället blivit ruskigt dåligt bemött på andra ställen, där jag läst att de flesta andra varit nöjda. Så olika det kan vara! På Dreamnette var de också väldigt trevliga, tyvärr hittade jag inget jag ville ha där...

• kenzo77

Har också fått riktigt dåligt bemötande där. Så oproffsig! Till min syster sa hon mer eller mindre att hon var knubbig, en annan kompis till mig hade tydligen bröst som en kille och kunde inte bära den klänningen hon ville ha. 

Klart man ska vara ärlig och säga typ att denna modellen inte passar dig bäst, men hon sårar folk... Både tog illa upp.

Nej köpte allt mitt hos swetties och var jätte nöjd med både kläder och service

Svar på tråden Åkermans i Uddevalla