• Fjosok

La Femme

Tjosan och hejsan!

www.lafemmefashion.com/

SÅ ska modern design se ut när det gäller festklänningar. Jag bara gapar än. Otroligt!

Vad tror ni?

• Svar på tråden La Femme
  • Fjosok

Ja, SÅ mycket gapar jag inte ...

Men vilka designer, vet vad jag ska föreslå för min danspartner

• Vickymb

Superläckra men synd att dom inte säljer från nätet =(

• Niini
    Fjosok skrev 2010-08-01 22:34:21 följande:
    Ja, SÅ mycket gapar jag inte ... Men vilka designer, vet vad jag ska föreslå för min danspartner  
    Hehe, men jag! Men det var verkligen synd att de inte säljs via nätet. O tänk när brudklänningarna kommer, de kommer säkert vara otroligt vackra!
  • Willowfield

Snyggt, ja :) men känns som att det är mest för plankor...

• Fjosok

Kan absolut se liye rundare tjejer i dom klänningarna, i alla fall vissa. Bra mycket mer kreativa än raka axelbandslösa saker som man börjat se till leda ...

• Sebastiána
    Willowfield skrev 2010-08-02 10:15:28 följande:
    Snyggt, ja :) men känns som att det är mest för plankor...
    Tänk om jag skrivit "Snyggt, ja :) men känns som att det är mest för fetton..." Hade inte varit så kul va?! Vad är det som gör att det är OK att se ner på smala tjejer. Jag har storlek 36 och en liten B-kupa. Ska jag straffas för det?
  • Sebastiána

...förresten, superläckra klänningar. Gillar klänningar med slits och intressanta skärningar i ryggen. Håller med övriga om att det är synd att de inte säljer via nätet (men jag har nog för liten byst för att kunna ha dem enligt deras storleksguide...)

• Fjosok

Visst är dom fina, jag tror detta är stilen balmodet kommer dra åt och dessa axelbandslösa modeller kommer finnas kvar som alternativ, men inte vara No.1 inom nått år nu.

• shakynose

Jag förstår inte? Jag förväntade mig nåt extremt nyskapande och det kanske var lite fel, men även utan de förväntningarna så tycker jag att klänningarna ser precis ut som de gjort i fem år... Eller kan nån förklara?

• Fjosok

Tyckte bara dom stack ut från axelbandslösa idealet som gällt sedan 12 år snart.

Visst, dom är inga maränger med puffar som jag gjort känd att ajg gillar att pyssla med, men va 17.

• say yes

fina. hoppas brudklanningarna kommer snart

Svar på tråden La Femme