• mri

24karat.se

Någon som har erfarenhet av 24karat.se? Seriösa? Lättvindiga? Garantier?

• Svar på tråden 24karat.se
  • mri

Låter kanon! har hittat en underbar ring där och hoppas på att det är den som kommer sitta på mitt finger...

• mri

har aldrig fattat riktigt hur man får fram det...det är iallfall en palladium-ring tror den heter diamantring med princess-nånting...:D

• mri

Finns ju flera ringar som är gjorda av palladium men det låter som att det kan vara den jag vill ha som du sett :)

• mri

För att besvara min egen fråga så har jatg nu bestämt mej för ring och beställt den, ska få den om några veckor. Hittills har allt skötts mycket seriöst, snyggt och smidigt och jag ser fram emot att få se resultatet live och att få prova min ring. :)

• mri

Vi har mailat MÅNGA GÅNGER fram och tillbaka för att jag var såååå osäker på storleken efter att ha mätt med ringmåttet men jag är ganska trygg i att ringen kommer komma i rätt storlek efter att vi gått igenom det så många gånger. Ska bli SÅ roligt att få hem ringen..:)

• mri

Idag kom den. Ett fantastiskt konstverk. Jag älskar den och det är JÄÄÄÄÄÄÄÄTTELÄNGE till maj....så känns det nu. :)

• mri

Jo jag har ju själv fått bevis för det nu. Känns bara gött att kunna svara sig själv på sin fundering och rekomendera andra att höra av sej dit.

:)

• mri

Nu har vi fått fyra ringar ifrån 24karat.se och vi är JÄTTEJÄTTENÖJDA med alla tre och servicen och priset och arbetet och allting! Jättesmidigt och prisvärt och verkligen fina ringar :)

Svar på tråden 24karat.se