• Bridezilla11

Hyra brudklänning i Stockholm

Någon som vet hur mycket det kostar att hyra brudklänning i Stockholm? Varierar priserna mycket beroende på modell? Och vilka storlekar har dom? Jag har fått för mig att dom bara har små storlekar på dessa affärer.

Skriv gärna egna erfarenheter och rekommendera butik till mig. Fick ni boka klänning långt innan? Vad ingick i priset? Tack på förhand!

• Svar på tråden Hyra brudklänning i Stockholm
  • Steven och Johanna

Hej! Gifter mig snart och hade först tänkt att jag skulle hyra. Men jag tyckte att det var tråkiga och ganska slitna klänningar som fanns att tillgå (i Stockholm iaf). Det syntes att de hade varit med ett par säsonger. Sedan var det dyrt!!!! Ungefär 4000-4500 kr. Det kan man få  en riktigt fin ny klänning för, så jag köpte en på rea för knappa 5000. Känns mycket bättre och jag kan sälja den vidare om jag känner för det sen. Lycka till med klänningsletandet :)

• Andreas flicka

Har sett ganska många sådana här trådar här på BT, svaren är oftast få och nästan uteslutande det som Steven och Johanna har skrivit. Bättre att kolla begagnade klänningar eller rea i så fall.

• Bridezilla11

Okej, tack så mycket. Då kan jag släppa det nu, jag köper en istället. Ville bara ha några andras åsikter innan jag bestämde mig helt.

• delfin78

stockholms brud och fest har fina klänningar i olika modeller och de har klänningar i större storlekar :)

• Carin o  Mikael

Tror att Stockholm brud och fest har lite rea nu också? Såg några klänningar som det hängde 30% rabatt på... Var själv där i veckan och hämtade hem min klänning :0)

/C&M

Svar på tråden Hyra brudklänning i Stockholm