• Sara1979

Festlokal nära Ystad???

Hej
    Finns det någon som har bra förslag på fina festlokaler runt Ystad? Själv så har jag svårt att finna det.
    Tacksam för svar.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-25 19:27
    Finns det någon som har pris på Ludvigsdal och vad som ingår i priset?
  • Svar på tråden Festlokal nära Ystad???
  • Kodoktorn

Öja?

Fint och mysigt, vet inte om det går att "abonnera" dock. Nära Ystad men ändå fritt och ostört.

Lycka till

• Jämntjock

Erikslunds bygdegård är JÄTTFIN! Har kontaktuppgifter om du vill ha dem

• Sara1979

Du får gärna skicka allt du har. Har du priser med vad som ingår?

• Jämntjock

Vi skrev kontrakt på den för ett par veckor sedan  3500:- kostar stora + lilla salen. 500:- för köket och sedan 10:- per kuvert. De har stor blomsterbåge man kan låna+ en liten till borden, det kostar inget så länge man städar upp dem efter sig. Dukar finns inte men porslin finns till 120 pers. Salarna är helt nyrenoverade och de ska troligtvis slipa och lacka golvet under nästa vår. Det finns en stor fin scen med separat ingång för bandet.

PMar namn och nummer till kontaktperson

• Sara1979

Ska ni ha band, vilket? Kan man hyra deras personal under kvällen?

• FruFiddeli

Jag har precis bokat Eriklunds bygdegård jag med. Har dock inte varit där och tittat än men ska dit på måndag, spännande, ser väldigt fint ut på bilderna tycker jag. Hade först bokat siriusvillan i Skurup men den känns lite liten och inte alls så fin som den här!

Jämntjock när ska du gifta dig? Vi ska gifta oss Juli 2011. Var ska ni ha vigseln? Hur ska ni göra med mat? Några tips?

Hur har det gått för dig Sara 1979? bestämt något ställe än?

• MrsGranath

Vet att Ludvigsdal kostar 10000 kr.. 12000 om man ska hyra till de 2 lägenheterna som fins där... Dyyyrrrt! Men ack så fin lokal... =)

• Jämntjock

Förlåt att det dröjt, har inte varit i planeringstdagen på ett tag- känns som en evighet kvar!

FruFiddeli: Vad kul med fler Ystad-bröllop! Ni kommer inte ångra er angående Erikslund, det är ett superfint ställe med en kanonfint läge! Vi gifter oss den 28:e maj och vigseln kommer äga rum i Sjörups gamla kyrka Vi kör väldigt enkelt matupplägg för att slippa serveringspersonal= plockmat till gästerna medan de väntar på oss efter kyrkan, självgående bord till huvudrätt och tårta+kaffe som dessert Hur har ni tänkt er?

Sara1979: Förlåt att det dröjt med uppgifterna, skickar dem nu även om det kanske är för sent! Vi ska förmodligen inte ha band, är inte hundra bestämt än dock. Erikslund har ingen egen personal

Har också hört priser runt 10000:- för Ludvigsdal

Svar på tråden Festlokal nära Ystad???