Kuvertpris??
Hejsan!...
Jag undrar hur mycket ni betalar för maten?
Vad kuvertpriset är..
Har kollat runt litegrann och det verkar som dem flesta ligger över 500:-
Eller har ni tänkt att göra mat själva, använda catering???
Hejsan!...
Jag undrar hur mycket ni betalar för maten?
Vad kuvertpriset är..
Har kollat runt litegrann och det verkar som dem flesta ligger över 500:-
Eller har ni tänkt att göra mat själva, använda catering???
Det beror nog lite på var i landet ni befinner er. Och om det ingår alkohol osv... Vi betalar 215:- för 3-rätters.
På restaurang?
Var vor du, Bambi, det verkar variera mycket beroende på om det är storstad eller ej.
Jag har hittat cateringpriser på buffé från 99 kr upp till 3-rätters runt 700-800 kr. Det är i Skåne och serveringspersonal är inte inräknad i priserna.
Hej!
Vi ska ha förrätt och varmrätt, efter maten fixar vi själva kaffe+chokladbitar. (Jag tycker det blir för mycket sittande med 3-rätters+tårta). Vi har hyrt en jättefin bygdegård, och bestämt oss för catering. För 280kr/person får vi 2-rätters, servering av dryck(som vi köper själva), dukning i valfri färg (riktig linne) och disk efteråt. Vi bor i vänersvorg/trollhättan...
Jo det är mycket varierande priser. Men här verkar det ara omkring 500 per person..
Kanske ska kolla lite mer utanför stan.
Tack för era svar :)
Hej,
Vi betalar 680 kr, inkl vin, i skärgården. I Sthlm kan kuvertprisen gärna ligga uppåt 900 kr men det beror såklart på var man tittar.
Vi betalar 1280 kr för fördrink/snittar, trerätters, vinpaket och tårta. Det tycker jag är riktigt billigt, de flesta ställen vi kollat på ligger mellan 1700-2000 kr per kuvert.
Vi betalar 1500 för trerätters, brudskål m snittar, vinpaket, tårta, kaffe o avec + bar, detta på restaurang så personal, dukning etc ingår.
800 för trerätters, vin, brudskål, tårta och kaffe. Servering och lokal ingår.
ca 1000 för 3rätters, brudskål med snittar, vinpaket och kaffe. Vi lägger till tårta själva för 60/person. Alla dekorationer, lokalhyra, personal osv. ingår
300:- KUVERT kostar det oss minus dricka.
Tycker det är skit bra. Jätte fin mat.