• Jimmy och Jessika

Ingen möhippa??!!

Det skulle vara roligt att få en möhippa men det verkar inte bli någon.. visst det är 2 veckor kvar till bröllopet, men det är enda helgen som jag är ledig på. nästan hela veckan som kommer jobbar jag. sen har jag 1 vecka ledigt innan. men då kommer mina föräldrar hit och då har jag inte tid.. var bara tvungen att skriva av mig lite...

• Svar på tråden Ingen möhippa??!!
  • Sörön10

Hm.. har din m2b blivit kontaktad eller nåt? De kanske inte vet att du är upptagen, alternativt kanske du inte alls ska jobba den där helgen! :P 

• Jimmy och Jessika

Min m2bs marskalk ska bjuda ut min gubbe på mat och något annat kul. för han frågade han om det gick bra. min gubbe är inte så glad i överraskningar. mitt schema är gjort för ett halv år sen. så jag har på schema att jag ska jobba nästa helg. dom som är bjudna på vårt bröllop är det några som jobbar på mitt arbete som vi umgås privat oxå med. pratade med min granne i dag och hon har frågat min 2 ggr innan om vi ska till askersund bike and car meet i morgon. men tror inte vi ska dit. gubben tycker att vi har så mycket att fixa här hemma på husbygget och fixa i trädgården.. så det blir nog inget.:(

• passionsblomman

Har tanken slagit dig att din "gubbe" kanske har fått i uppgift att se till att hålla dig hemma av någon viss anledning?

• duckling

en kompis blev faktiskt kidnappad PÅ sitt jobb, när hon trodde hon skulle jobba. hennes kompisar hade smusslat och fixat ersättare och alla på jobbet visste om det... så jag tycker inte du ska ge upp hoppet riktigt än :)

• empa83

jag var en onsdag, jobbae egentligen, men tjejerna hade fixat med jobbet så jag var ledig onsdagen och torsdagen;) min man ska ha sin svensexa imorgon och han jobbar då, men jag har bytt på hans helger så det kan nog bli när som för dig;)

Svar på tråden Ingen möhippa??!!