Inlägg från: HåKa |Visa alla inlägg
  • HåKa

    klänningen sitter inte bra på EN av fem tärnor...

     


    aikidoaasa skrev 2010-07-23 16:43:24 följande:
    Men varför ska de alla ha likadana klänningar? Det viktigaste anser jag vara färgen... inte modellen. Men jag kanske har blivit lite för färgad efter att ha sett filmen 27 dresses... Mina tärnor fick välja vilken model som de ville, bara färgerna var någon av de två som vi hade i vårt tema. Nu blev det ändå så att de valde samma model och färg ändå. Men det känns ändå bra att de har något att säga till om, det är ändå de som skall bära dem en hel dag. Men annars tycker jag att det låter bra att ändå skilja på ditt följe och brudgummens med olika sätt så att inte gäster tror att du har fem tärnor och han ingen... Lycka till! Det blir en underbar dag oavsett hur ni väljer att göra det.

    Jag håller med fullständigt. Tycker själv att det är finare att tärnorna inte har likadana klänningar. Det är ju fullt omöjligt att hitta en modell som passar alla (om de inte är stöpta i samma form vill säga ).

    Självklart ska du ha sista ordet, du måste ju tycka att klänningarna är fina då det ju är ert bröllop och inte deras. Sedan måste man ju förstå tärnan som vill ha en klänning som sitter bra. Hon kommer ju att förevigas på bild denna dag hon också samt stå inför många personer. Lycka till med ditt beslut!!!

Svar på tråden klänningen sitter inte bra på EN av fem tärnor...