2011 brudar del 7
Dags för en ny fräsch tråd såhär halvvägs in i 2010 :)
Här återfinns den gamla tråden brollopstorget.se/Forum-1-22/m3726875.html
Här hittar ni vår vigseltråd www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3766514.html
Dags för en ny fräsch tråd såhär halvvägs in i 2010 :)
Här återfinns den gamla tråden brollopstorget.se/Forum-1-22/m3726875.html
Här hittar ni vår vigseltråd www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3766514.html
Håll koll på hemsidan, klänningarna kommer nog ut där i samma veva som katalogen
Nu har vi bestämt toastmaster :) och personen har tackat ja :D
Nu går hjärnkontoret varmt kan jag lova haha.
Vi gifter oss på påskafton, tanken var ju tema påsk. Men de har liksom fallit bort, men nu har jag börjat rota lite. Jag var nog lite för vår inspirerad innan, vet ju inte hur långt våren har kommit. Nää nu tänker jag i andra banor... Tänker: tulpaner, påskliljor, grönt och gult, fågelbon med ägg, skålar med mossa och målade ägg i. Diskreta ljuslykor. Bara några låga sådana. Vill får tag i kycklinga som "cake topper".....
Va tror ni om mina tankar?
provade en klänning i sthlm sist när jag var uppe, kan inte glömma den. Tror jag vill ha den faktiskt. Ska upp snart igen, får jag tid över så slår jag nog till på den.....
Är det någon av er som hört något om en säljare pä tradera som heter "brudklänningar"? Jag har hittat en sån fin klänning som kan vara the one men vågar man beställa därifrån?
Kollade den nu. Jag skulle INTE köpa därifrån. I alla fall inte med tanke på att det inte finns något omdömme om klänningarna. Jag skulle i så fall spara bilden och kolla om något annat företag har den klänningen. Den kanske finns på någon annan sida. Om inte annat kan du beställa från en bild också...
Tack så mycket, för svaret =)
Blir inbjudningarna för tråkiga?
Har olivgröna kort, med emobossade ringar på framsidan i silver, sedan samma gröna färg innuti fast ett nytt papper och lite upphöjt, text utskrivet på vit papper....
Sedan ett vitt siden snöre runt!!!
Låter de för tråkigt.......???
Nu är inbjudningarna skickade! Känns pirrigt och roligt! Blir kul höra allas reaktioner, är bara två som vet om vårt bröllop! Hoppas bara att de flesta kan och vill komma. Mindre än 4 månader kvar. Gulp...