• Himan

Ni som köpt Wonderbra, hur tycker ni den är i storlek?

Hej!

Söker en axelbandslös bh och läste en tråd här på BT där Wonderbra rekomenderades. Så jag var i väg och provade. Har vanligt 80C så jag tog en 38C men den var jätte stor.Provade då 36B och den var bättre något stor i kupan. Tyvärr hade de inte 36A så jag kunde inte prova men jag har hittat en sida med den bh jag vill ha och undrar nu vad ni tycker, ska jag ta 36A som jag inte provat eller ska jag ta en 36B som jag har provat men som var lite stor?

Skiljer det mycket mellan storlek A och B?
    Här är den bh jag är ute efter: http://www.figleaves.com/uk/product.asp?product=Wonderbra-Ultimate-Strapless-lace-bra&product_id=WA-9323-ULT&size=&colour=Ivory

• Svar på tråden Ni som köpt Wonderbra, hur tycker ni den är i storlek?
  • shakynose

Jag behöver oftast en större storlek än vanligt med wonderbra... Inte till nån hjälp alltså. Kan du prova i någon butik i din närhet kanske?

• Grodfrun

For det forsta sa ar 80C normalt 36C.
    Wonderbra ar vanliga i sina storlekar, dvs jag som har 75DD har 34DD i deras BH:ar.
    Om du bestaller fran Figleaves sa ar det inga problem att returnera sa bestall en 36B och en 36A.

• KayM

Funkar den bara på kvinnor som klarar pennprovet eller kan även vi  säckiga ha den?

• Himan

Grodfrun: Tack för ditt svar! Är ju helt klart det bäst att beställa en av varje...;)

KayM: Kan absolut inte säga att mina bröst sitter där dom en gång var efter tre omgångar av amning.... snarare tält duk ;P

Någon annan som har någon komentar?

Svar på tråden Ni som köpt Wonderbra, hur tycker ni den är i storlek?