billig fotograf???????
någon som vet en billig fotograf?? måste alla vara så dyra?? vill ha fotogtafen i max en timma för att ta fina bilder.
vet någon någonting??
någon som vet en billig fotograf?? måste alla vara så dyra?? vill ha fotogtafen i max en timma för att ta fina bilder.
vet någon någonting??
Diverse är ett adjektiv som betyder allehanda, av olika slag.
thank u för förklaringen :)
jag gör inga bröllop detta året utan håller på med min egen utställning istället. men annars hade jag nog gjort en timme för under ditt maxpris. Om det varit i skåne då.
jahaa ja, då förstår jag . men tack så mkt ändå för tipsen :)
Ofta tycker jag men beräknar för lite tid för fotografering, en timme låter ju inte så mycket, hur många bilder förväntar ni er? Ska ni göra efterarbetet själva eller kommer fotografer ha mer arbete utöver en timmes fotografering?
jag vet inte så mycket om detta faktiskt. allting är så nytt för mig. jag tänkte att vi skulle fotas i en timma kanske. men med förarbete och efterarbete har jag ingen aning om vad som skall göras. det får fotografen prata med mig om.
tack brallis2010, jag har itne satt något datum än, men jag tror det blir i höst. vill kolla upp lite saker och ting och samla på mig en massa information och tips för att kunna senare sätta ihop allt och veta hur mycket budgeten kan ligga på, på ett ungefär !
Oj, vad det verkar skilja sig beroende på geografiskt läge..... När vi gifte oss för 6 år sen hade vi en "riktig" fotograf. Han åkte ut till läget ca 1,5 mil och fotade, tog runt 2 timmar. Vi fick 8 foton i ett fint album och resterande ca 15 foton i ett kuvert. För det tog han 1595 kr. Men vi bor då i ett mindre samhälle i Sörmland......
Kolla på operfekt.blogg.se har för mig att hon är ganska billig. lycka till
Nej inte konkurs men han har höjt vad jag vet till 1995. Fortfarande ett väldigt bra pris för en riktig fotograf.
Håller med - låter som ett riktigt bra pris isåfall!
Hur kan mitt inlägg om tips på att en kompis till mig anmälas för reklam? I denna tråden??? TS frågar ju efter tips på fotografer, hallå eller?!
Man hittar visst yrkesfotograf för 4000! Vi ska ha My som är jätteduktig! Hon tar 895 tror ja det var i timmen. Sen kan man själv köpa kort som är redigerade på skiva (högupplösta) för 95 kr! Då kan du själv bestämma hur länge och hur många kort du vill ha från fotografen och när du har pengar och tillfälle kan du framkalla korten!Träffade själv My i fredags och det va en genuin duktig tjej! Vi ska henne i sep!
http://www.myfoto.se/
Lycka till!
OJ! Vad roligt! Ska kolla hennes hemsida! Nu!
det är bara att vänja dig. fotograftrådarna drabbas ofta av det. någon anmäler inlägget och sen faller moderatoryxan.
Jag tipsar inte längre om fotografer jag tycker gör ett bra jobb utan bara generella tips.
www.fotografmonique.se Finns i Göteborg, men hon kanske även reser?????? Lycka till.
Var ska ni gifta er?