• mary88

billig fotograf???????

någon som vet en billig fotograf?? måste alla vara så dyra?? vill ha fotogtafen i max en timma för att ta fina bilder.
    vet någon någonting??

• Svar på tråden billig fotograf???????
  • 6x6 photography

Dyrt och väldigt mycket pengar är inte alltid samma sak.. 

Men vad är billigt eller lagom betalt för dig?

• mary88

6x6 photography skrev 2010-07-08 23:10:22 följande:
    Dyrt och väldigt mycket pengar är inte alltid samma sak..    Men vad är billigt eller lagom betalt för dig?

högst 4000 kr

• ConnyD

e nog lättare att få tips om du skriver var i lanndet du vill ha tag i fotograf

• mary88

ConnyD skrev 2010-07-09 01:34:05 följande:
    e nog lättare att få tips om du skriver var i lanndet du vill ha tag i fotograf

göteborg =)

• ConnyD

ok, det va bättre, du ska se att du får en massa erbjudanden från diverse fotografer som hänger här.

annars kan du alltid lägga upp en annons antingen på fotosidan.se eller på blocket

blocket har den fördelen att där kan du även hitta fotografers annonser och det går att söka geografiskt. Kolla även med skolor som har fotografering som linje. elever där kan göra jobb gratis ibland bara för att få erfarenhet.

för 4000 kommer du nog inte hitta en yrkesfotograf som ställer upp så sök efter amatör eller hobbyfotografer.

hojta till om du behöver mer tips.

• mary88

ConnyD skrev 2010-07-09 01:40:55 följande:
    ok, det va bättre, du ska se att du får en massa erbjudanden från diverse fotografer som hänger här. annars kan du alltid lägga upp en annons antingen på fotosidan.se eller på blocketblocket har den fördelen att där kan du även hitta fotografers annonser och det går att söka geografiskt. Kolla även med skolor som har fotografering som linje. elever där kan göra jobb gratis ibland bara för att få erfarenhet.för 4000 kommer du nog inte hitta en yrkesfotograf som ställer upp så sök efter amatör eller hobbyfotografer.hojta till om du behöver mer tips.

tack så jätte mycket. jättas bra tips =D nu ska jag ut på jakt haha =D

• mary88

vad är diverse fotografer förresten ?

• ConnyD

det finns ganska många fotografer som har konto här på BT, de brukar hålla utkik i fotograftrådarna efter möjliga kunder. kolla din gästbok så lär du nog hitta erbjudande från några av dem med tiden. Jag är själv fotograf men jagar inte kunder här. Jag försöker bara tipsa och hjälpa med den lilla erfarenhet jag har.

• mary88

ConnyD skrev 2010-07-09 01:52:31 följande:
    det finns ganska många fotografer som har konto här på BT, de brukar hålla utkik i fotograftrådarna efter möjliga kunder. kolla din gästbok så lär du nog hitta erbjudande från några av dem med tiden. Jag är själv fotograf men jagar inte kunder här. Jag försöker bara tipsa och hjälpa med den lilla erfarenhet jag har.

jasså, hur mycket tar du då :)

Svar på tråden billig fotograf???????