• Johan och Jenny

Frisör och smink i Karlskrona?

Alla ni som gift er i Karlskrona! Har ni några tips på bra frisörer för håruppsättningar samt vart får jag bäst hjälp med smink?? Tacksam för tips!!

• Svar på tråden Frisör och smink i Karlskrona?
  • Johan och Jenny

Tack för tips! Tittade in på hennes hemsida, hon verkar vara JÄTTEduktig!! Men kanske på tok för busy och för dyr för att anlita privat, eller? Har du hört om hon gör såna (enkla) jobb?

• AndréaK

jag gjorde en förfrågan hos henne, hon skulle ha 3000:- för make up och enklare håruppsättning

• ninasjoholm

Det beror ju på vad man är ute efter. Hon är duktig och hon är mycket anlitad, just för att hon är så duktig.. sen är det ju upp till varje enskild person vad man har för krav. =)

• Galas

Min håruppsättning gör jag på Qarma hos Åsa och smink+naglar fixar Linda på "Nail me" båda två har lååång erfarenhet.

Lycka till!

• aliina5000

Ella och Moa Nilsson från malmö.... brukar resa och göra smink och hår... de gjorde mitt till förlovningen och det var inte så dyrt, vet ej om de reser till karlskrona, men här e webbsidan:

www.wix.com/HairExtensionsnow/salongella

• Johan och Jenny

Någon som har tips på bra frisör (för det känns viktigst!!) i Karlskrona-trakten?

• Ninja85

Annika på Hårfixarna är superduktig!

• Johan och Jenny

Har ni fler tips?? Någon som känner till någon som är duktig på smink i Karlskrona?

• Johan och Jenny

Jag får inte napp hos de ni rekomenderat, har ni fler förslag?? :)

Svar på tråden Frisör och smink i Karlskrona?