• Bride in leather

Något gammalt,något nytt,något blått,något lånat?

Ja som rubriken anger

Vad har ni?

• Svar på tråden Något gammalt,något nytt,något blått,något lånat?
  • Janqvist

hmm, detta har ja int funderat på!

gammalt: klänningen! ja ha köpt en begagnad! :)
    nytt: skor, smycken...
    lånat: ja säg de... kanske något smycke?
    blått: tror ja modifierar den lite å ändrar till lila! å då blir de lätt eftersom blommorna ska gå i lila, så även ett band på klänningen :)

• Casmel

Janqvist skrev 2010-07-06 22:21:01 följande:
    hmm, detta har ja int funderat på!gammalt: klänningen! ja ha köpt en begagnad! :)nytt: skor, smycken...lånat: ja säg de... kanske något smycke? blått: tror ja modifierar den lite å ändrar till lila! å då blir de lätt eftersom blommorna ska gå i lila, så även ett band på klänningen :)

Det behövs ju blått för att få till lila

Gammalt: förlovningsring (min o sambons 9 år gamla ringar är ihopsmälta till en ny ring)

Nytt: armband o örhängen

Lånat: ett gummiband från min dotter som jag ska ha i håret (en fläta i underhåret)

Blått: det är ju blått i lila så strumpebandet får det räknas som

• Gorgeousnes

Underbart tänkte göra en sådan här tråd för några timmar sedan.

Har ingen aning ännu om något.

• 23maj2009

Något gammalt,något nytt,något blått,något lånat?

Gammalt: Mina örhängen och förlovningsringen. 
    Nytt: Tiaran och Skorna.. just det... måste gå in dem..
    Blått: eventuellt mina tånaglar :)
    Lånat:  Ett halsband av min väninna.

• Casmel

23maj2009 skrev 2010-07-06 23:19:48 följande:
    Något gammalt,något nytt,något blått,något lånat? Gammalt: Mina örhängen och förlovningsringen. Nytt: Tiaran och Skorna.. just det... måste gå in dem..Blått: eventuellt mina tånaglar :)Lånat:  Ett halsband av min väninna.

Smart med tånaglarna

• Bride in leather
    Janqvist skrev 2010-07-06 22:21:01 följande:
    hmm, detta har ja int funderat på!gammalt: klänningen! ja ha köpt en begagnad! :)nytt: skor, smycken...lånat: ja säg de... kanske något smycke? blått: tror ja modifierar den lite å ändrar till lila! å då blir de lätt eftersom blommorna ska gå i lila, så även ett band på klänningen :)
    nej inte jag heller men vet att jag vill ha de sakerna:)
  • Bride in leather
    Casmel skrev 2010-07-06 23:08:04 följande:
      Det behövs ju blått för att få till lila Gammalt: förlovningsring (min o sambons 9 år gamla ringar är ihopsmälta till en ny ring)Nytt: armband o örhängenLånat: ett gummiband från min dotter som jag ska ha i håret (en fläta i underhåret)Blått: det är ju blått i lila så strumpebandet får det räknas som
    Du har det fixat ser jag:)

Nytt för mig är då halsband,armband,örhängen.Jag måste också gå in mina skor...

Åhh va fint med gummibandet.Mitt strumpeband är blålila.

Då är det ngt lånat och gammalt kvar

• Bride in leather
    Gorgeousnes skrev 2010-07-06 23:19:42 följande:
    Underbart tänkte göra en sådan här tråd för några timmar sedan. Har ingen aning ännu om något.
    Jag måste fixa 2 saker,gammalt och lånat.

Hoppas du får mångra bra ideer här då:)

• Bride in leather
    23maj2009 skrev 2010-07-06 23:19:48 följande:
    Något gammalt,något nytt,något blått,något lånat? Gammalt: Mina örhängen och förlovningsringen. Nytt: Tiaran och Skorna.. just det... måste gå in dem..Blått: eventuellt mina tånaglar :)Lånat:  Ett halsband av min väninna.
    Smart med tånaglarna ja:)
  • Mrs Jaymzz

Gammalt/Lånat: Får låna mammas gamla halsband som inte var nytt när hon gifte sig :)
    Nytt: Klänningen, skorna, diademet  
    Blått:  Armband och örhängen

Svar på tråden Något gammalt,något nytt,något blått,något lånat?