• elfteielftetjugohundrafyra

Hjälp mig att hitta MIN bröllopsklänning!

Hej,

vi har precis bestämt oss för att gifta oss nästa år och jag är helt ny på det här med bröllop. Jag vet att jag vill ha en "enkel" klänning i chiffong men har ingen aning om vart jag hittar en sådan. Vad finns det för märken? Har ni några tips på bra hemsidor?! Såhär i första steget är jag mest ute efter inspiration så priserna spelar ingen roll!!

/Lina

• Svar på tråden Hjälp mig att hitta MIN bröllopsklänning!
  • förlovadflicka

googla är mitt bästa tips :)

• Moster Stina

littlecoral.com har lite allt möjligt, har jag för mig.
    Prisvärda, nöjda kunder men framförallt dessutom FRI FRAKT!!!

• mjlove

Ewie of scandinavia har en väldigt vacker chiffong klänning. Googla på märket så kan du se den på deras hemsida. 

• Bope

hotcouture.se finns flera fina klänningar... Hittade min där, dessutom är ägaren till affären väldigt trevlig och kunnig!

• jojjo in love

ett litet tips. gå in och prova en massa!!! även modeller du inte tror är riktigt din stil. jag hade också tänkt mig en "enkel" klänning, men efter att ha provat allt från den enklaste till princessdrömmen landar jag nog någonstans mitt emellan.

detta är en dag där alla utsvävningar är tillåtna, bara du känner dig bekväm. du har gott om tid på dig, så prova dig igenom allt du kan och hitta din stil!

• Fenixx

YALA är ett svenskt företag som har många fina.

Svar på tråden Hjälp mig att hitta MIN bröllopsklänning!