• Lillis82

    Toakorgs innehåll?

    Det här är en jättebra idé.. jag undrar bara om ni kommer ha en korg på varje toalett?? 

    I vår lokal så har vi 4 toaletter nämligen..

    Vet inte om man skall sätta in en i varje eller ha en i den stora toaletten..  

  • Lillis82
    Krila skrev 2012-04-01 17:35:58 följande:
    Handsprit?

    Lillis82: Är toaletterna på olika ställen eller är alla bredvid varandra? Isåfall kan du väll ställa skålen utanför? Annars skulle jag nog ha en skål på varje toalett. Tänk om någon stackare går med något problem som kunde lösas med hjälp av korgen men inte sett att den finns?=P Eller så får ni meddela vart den står=)
    vi har 4 toaletter, så blir till att fixa fyra korgar!! Glad

    Du har ju så rätt.. otur om man går in på "fel" toalett ananrs... Flört
  • Lillis82
    LiveForever skrev 2012-04-20 20:23:20 följande:
    Vi har 10 toaletter i lokalen (!) men finns liksom ingen plats för ett bord med en korg på... Rynkar på näsan Vill så gärna ha toalettkorg juuu  Skrikandes Det är smååå båstoaletter typ... I fönstret vid handfaten tänkte jag man kunde ställa dom, men nej. Fönsterkarmsjävlen lutar. Så nej. Får piffa med doftljus och något annat istället kanske Glad
    ♥ 2012-08-04 gifter vi oss ♥
    Kan du inte göra en toapåse istället? Som du häger på en krog.. som de små många har favors i fast ens tor sådan? Så kan du ju ha en lite lista på vad som finns i den så folk inte letar i onödan..
Svar på tråden Toakorgs innehåll?