Är det någon som har beställt från wholesale-weddingdress
Jag sitter och kollar lite på deras sida och tycker att allt verkar så billigt... känns lite lurt men vet inte....
Någon som har beställt och kan berätta?
Jag sitter och kollar lite på deras sida och tycker att allt verkar så billigt... känns lite lurt men vet inte....
Någon som har beställt och kan berätta?
Jag har fått en tärnklänning därifrån och jag blev supernöjd så två till är på väg. Jättefint sydd, fin kvalitet och snabba som tusan var de. Läs hela Kinaklänningstråden så får du massor av erfarenheter!
Jag är på väg att beställa! Hade dock gärna sett lite fler bilder.
Pratade med dom online och frågade om man fick se klänningarna i olika färger men det kunde man inte men jag fick till svars på vad det var för färg på klänningen jag skulle beställa och det var salvia och den är så otroligt vacker till min tärna!
Så det kommer nog att beställas men hur är det med betalning?
enligt vad min tärnas klänning skulle kosta så var det 99.98 $. Så hur mycket blir det allt som allt i svenska pengar med frakt och så? för man får väl betala tull me?
Jag beställde en underkjol hos dem o fick tillbaka pengarna efter typ 4-5 dar senare o de rekomenderade mig att inte handla underkjolen hos dem eftersom frakt avg till Sverige var mkt dyrare än underkjolen själv.. Det var svaret jag fick när jag undrade varför dem gjorde en refund. Men om jag ville ha underkjolen trots frakt avg så var det bara för mig att beställa igen.
Så wholesale är trovärdiga enligt mig...
Jag har bara gott att säga om Whole-sale. Är super nöjd med min brud och tärnklänning. sammanlagt betalade jag 3100 för båda klänningarna, frakt och tull. (tullen för de båda var 277:- vilket kom som en överaskning i samband med leverans, men det var ju så billigt så jag betalade glatt)
Klänningarna sitter perfekt, insydda bh-kupor vilket ger fin form. På lördag gifter jag mig och efter det lovar jag att lägga upp lite bilder både på mig och tärnan.
Du kan helt klart lita på dem. Om du vill veta vad frakt kostar så lägg klänningen i varukorgen och gå till kassan, därefter beräknar du frakten.... gå in på någon valutaomvandlare på nätet så får du se vad kalaset blir i svenska kronor......
Ett litet tänk på.... måtten ska anges i inch... och hollow to hem ska inte mätas lodrätt ner utan ska mätas lite snett utåt från midjan "dit man vill att klänningen ska sluta".
Lycka till.... och våga chansa
Jag ska beställa en klänning som ska sys upp efter en bild, men hur lägger jag min beställning? Gör jag betalningen och skickar ALL info, inkl. bild till dem sen?? Jag har nämligen fått pris på klänningen, inkl. frakt, så jag vet hur mycket jag ska betala.
Tack alla för svaren!
Nu beställde jag från en annan klänningssite men jag fick betala 112:- i tullavgift vid leverans, det känns som att man kan leva med det
Beställde min tärnas klänning och den var otroligt välsydd och fin! Dock inte exakt som originalet, men fin ändå. I mitt galleri finns bilder på både original och kopia.
Sammanfattning: Bra service, god kvalitet och billigt!