Inlägg från: 20th century fox |Visa alla inlägg
  • 20th century fox

Kommer min bukett bli svindyr?

fast floristen vet att rosorna kostar det dubbla då...det har de lixom gjort i 20 år redan så det är inte dem som höjer hur som helst utan efterfrågan över hela världen :)
    Så om du går in och bokar buketten nu kommer de kalkylera in det i priset de säger till dig. De säger inte ett pris idag och ett i februari....

Undvik rosor över huvud taget inför alla hjärtan, så behöver det inte bli en dyrare bukett än annars. Det är just rosorna som blir dyrare då. Kanske passionsblomma vet om det är någon mer blomma som trissas upp då?!?!?

Annars finns ju tulpaner då och är billigt om du vill ha en väldigt billig bukett.

• 20th century fox
    passionsblomman skrev 2010-07-03 11:46:07 följande:
    Annars måste jag bara tipsa om att en bukett i helvitt med Ranunkler, Anemoner, Snitthyacinter och tuplaner eller kanske Freesia och med vit Vaxblomma som småblommigt kvistmaterial är en underbar blandning som andas krispig vår samtidigt som det är vitt vintrigt. Det skulle vara hur fint som helst! Jag är övertygad om att 20th cetury fox håller med mig...
    Ja visst!!!!
    Ranunkler är ju ännu finare än rosor och har säsong då så det borde ju vara ett bra alternativ! Det finns så mycket fina vårblommor då så jag tycker du ska titta lite på det innan du bestämmer dig helt! :D
    Lycka till!
Svar på tråden Kommer min bukett bli svindyr?