• brud08­0808
    Äldre 30 Jun 13:04
    2586 visningar
    0 svar
    0
    2586

    Öviksbrudar! Behöver omgående hjälp med en tjänst, betalar!

    Hej Öviksbrudar! Jag behöver hjälp!!


    Jag har ett dilemma. Jag har ett extraknäck som hemlig kund, alltså Mystery Shopper.


    Jag har två uppdrag som ska göras idag onsdag i Övik, men ingen möjlighet att hinna med dessa själv!


    Man uppför sig som en vanlig kund och observerar olika saker såsom välfyllda hyllor, trevligt bemötande av personaken och rent och snyggt i butiken. Ingen ska veta att du är där som hemlig kund.


    Uppdragen är följande;


    besök på systembolaget, du ska handla för ca 100kr (det du handlar behåller du)


    besök på en sportaffär (ger adressinfo vid intresse), där ska du köpa ett par joggingskor och sedan lämna igen dom (kan säga att du ångrade köpet eller att det var till släkting eller liknande men att de ej passade). Du måste alltså ligga ute men pengarna tills du returnerat skorna, vilket ju sker så snabbt du själv vill.


    För detta får du av mig 300kr överfört till ditt konto (varav 100kr ersätter ditt utlägg på systemet), att spendera på bröllopsprylar kanske?, samt drycken du köpte på systemet. Det jag behöver av dig är lite info (förslagsvis mailat) samt kvittona från de båda affärerna, lämpligen inscannade.


    Är du intresserad och kan göra uppdragen IDAG så inboxa mig omgående så ger jag mer info!


    Mycket tacksam för all hjälp!!


     

Svar på tråden Öviksbrudar! Behöver omgående hjälp med en tjänst, betalar!