• Malleballe

sminkning Malmö

Hej, någon som har rekommendation på make-up-artist i Malmö-området? Hur funkar det... kommer de hem till en eller ska man åka till dem? Kostnad?

• Svar på tråden sminkning Malmö
  • glizzie

Måste rekommendera tjejen som fixade till mig. Super trevlig och hon är verkligen jätte duktig..och otroligt billig. Malexa.se är adressen.

Lycka till

• Meeru

Jag gifte mig i lördags och blev sminkad av Linda Jönsson (facebylinda.se). Sminket höll hela dagen/kvällen/natten och jag orkade inte tvätta av det innan jag somnade. När jag vaknade på söndagen satt nästan allt kvar, jag rensade bara lite under ögonen med en tops, och fyllde på med lite rouge. Så jag struntade i att tvätta av det, och njöt ännu en dag av att vara snyggt sminkad!

Jag betalade 990 kr och då ingick provsminkning hemma hos henne i Oxie. På bröllopsdagen kom hon till frisören och sminkade mig, och jag är som du kanske förstår av ovanstående, supernöjd!

• Johanna Lund

Kolla in www.stylingyou.se Hon har fixat till mig till bal och andras bröllop innan.
    Ska även vara på mitt bröllop i maj nästa år. Så duktig tjej och toppen trevlig :D

Svar på tråden sminkning Malmö