• Cherrygirl

Axelbandslös bh stor storlek

Finns det någon där ute som vet vart man kan köpa en axelbandslös bh i storlek 90H? Vill ha en vit eller naturfärgad.
    Jag bor varken i Sthlm eller Gbg men kan ta mig ner till gbg om det skulle vara så.

Går bra med sidor på nätet också, bara de är svenska!
    Jag orkar inte hålla på och krångla med utländska sidor om man måste skicka tillbaka dem.

Tacksam för all hjälp!

• Svar på tråden Axelbandslös bh stor storlek
  • MabCar

Tyvärr kan jag bara tipsa om en stockhom, hammarbysjöstad.Den heter Underverket 1 och har en stor variation av storlekar, både små och lite större. De har en webbshop dock finns inte hela sortementet där.

underverket.nu/

Lycka till!

• Cherrygirl
    MabCar skrev 2010-06-21 10:37:44 följande:
    Tyvärr kan jag bara tipsa om en stockhom, hammarbysjöstad.Den heter Underverket 1 och har en stor variation av storlekar, både små och lite större. De har en webbshop dock finns inte hela sortementet där.   underverket.nu/   Lycka till!
    Ska kika hemsidan, tackar!
  • Katarina Michael

www.kvinnligtunder.se

Fat de ligger i Skåne.

Har bra utbud i alla storlekar inkl H... Själv tittat på bh där armlös i storlek 80F och den satt perfekt, jämfört med andra jag provat.

• Cherrygirl
    MabCar skrev 2010-06-21 10:37:44 följande:
    Tyvärr kan jag bara tipsa om en stockhom, hammarbysjöstad.Den heter Underverket 1 och har en stor variation av storlekar, både små och lite större. De har en webbshop dock finns inte hela sortementet där.   underverket.nu/   Lycka till!
    Tyvärr hade de inga axelbandslösa bhar alls i deras webshop..
  • Cherrygirl
    Katarina Michael skrev 2010-06-21 11:31:44 följande:
    www.kvinnligtunder.se Fat de ligger i Skåne. Har bra utbud i alla storlekar inkl H... Själv tittat på bh där armlös i storlek 80F och den satt perfekt, jämfört med andra jag provat.
    De har ingen webshop alls va?

Hittade inte nått iaf..

• Katarina Michael
    Cherrygirl skrev 2010-06-21 11:53:11 följande:
    De har ingen webshop alls va? Hittade inte nått iaf..
    Nej tyvärr inte.
  • MabCar
    Cherrygirl skrev 2010-06-21 11:52:11 följande:
    Tyvärr hade de inga axelbandslösa bhar alls i deras webshop..
    Du kanske kan ringa dem? De är vädligt trevliga
  • Cherrygirl
    MabCar skrev 2010-06-22 07:51:56 följande:
    Du kanske kan ringa dem? De är vädligt trevliga
    ja det vore kanske nått..
  • empa83

Korsetten i GBG har stora stolekar, jag handalade där mycket när jag hade 75H, även nu ibland om jag ska något riktigt bra!

Men vart bor du, jag har fler tips om du bor i västergötland...

• Cherrygirl
    empa83 skrev 2010-06-22 11:30:01 följande:
    Korsetten i GBG har stora stolekar, jag handalade där mycket när jag hade 75H, även nu ibland om jag ska något riktigt bra! Men vart bor du, jag har fler tips om du bor i västergötland...
    jag bor i karlsborg, så skövde är närmsta största stad
Svar på tråden Axelbandslös bh stor storlek