• Anna getting merried

Snälla tips på frisör i Jönköping!!

Behöver tips på någon salong som fixar bröllopsfrillan i Jönköping. Har kollat runt lite men har ingen aning vem som är bra/inte bra. Vad/vem rekomenderar ni??

Jag funderar på en lite enklare frisyr, måste man betala för bröllopspaketen då? Kan ju inte vara samma pris som om man hade haft värsta uppsättningen =)?

• Svar på tråden Snälla tips på frisör i Jönköping!!
  • ninasjoholm

Emelie på Hårfixarna är superduktig! Uppsättningar är hennes specialitet! Ring dit och fråga henne vad hon tar! Lycka till!

• Anna getting merried

tackar, ska kolla! gör de make-up där också??

någon mer??

• Heek

anna på salong gallerian tror jag den heter gjorde min tärnfrisyr för ett par år sen.

• SecretWedding

Salong Claes kanske eller Salong Yvette, min syster gjorde håret där och blev superfin.

• avtryck

Jag ska göra min frisyr på Klippoteket. Har varit där och gjort provuppsättning och det blev jättefint. De tar 1000 kr/timme och räknar med att min frisyr tar ca 1.5 timme att göra. Provuppsättningen fick jag gratis.

• Anna getting merried

Tack för alla svar!

Avtryck: Ska kolla upp Klippoteket, spännande. Sminkade de där också?

• förlovadflicka

Min blivande svägerska jobbar på A6, Jennifer heter hon. Hon är jättego och jag tror hon är duktig också :) tänker ha henne att göra mitt hår iaf :P

• tilamao

Mix Studio, check there!! :)

Svar på tråden Snälla tips på frisör i Jönköping!!