• Eriane

Tror jag hippas i morgon...

För det första så gick min m2b upp tidigt och städade fast han ska jobba natt. Normalt sett är det tabu att han går upp förens tidigast 3 helt inte innan 5.

För det andra så träffade jag ena tjejens man och han sa att för honom skulle mogondagen bli upp vid sju och sen åka till bagis. Frågade vad han skulle dit att göra (vet att min mamma som bor där ska vara barnvakt min man jobbar också nästan ända fram till bröllopet så han kommer inte kunna lämna henne) han blev tyst ett tag sedan svarade han, men ni gifter er ju där...Ja men inte i morgon. Nä men på bröllopsdagen svarar han. Men han har ju i alla fall ingen anledning att komma dit så tidigt på morgonen vi gifter oss kl 3. (om 2 veckor)

För det tredje har alla mina vänner försökt boka upp mig på olika håll i morgon, känns som en skenmanöver tycker jag

Hoppas det blir i morgon, skulle verkligen behöva det avbrottet nu i all stressen

• Svar på tråden Tror jag hippas i morgon...
  • galeasen

Oj vad spännande! Hoppas att du kan sova nu i natt! Hihi!

Själv tror jag att det är VARJE lördag. Fick för mig att de skulle ta mig tidigt för att jag skulle vara mindre förberedd.
    Inte klokt vad man analyserar vad alla säger o gör ...

Himla spännande!!

• Eriane

Min m2b kom och hämtades i onsdags så känn dig inte säker i veckorna muahahahaha!!!!

• evejo427

Låter spännande! Jag har ingen aning när det kommer smälla!

I onsdags blev jag kidnappad av mina arbetskompisar efter jobbet, hade inte en blekaste aning att det skulle ske! Men det blev riktigt trevligt!

Hoppas det händer imorgon för dig, då är man ju lite förberedd iaf!!!

• galeasen

Nej, det behöver ju inte vara en lördag. Usch, skall man vara nervig jämt då? Hihi!
    Har dessutom fått 4 st hotbrev med olika texter.

Ja den som lever få se, säger man väl?

• Moi mokulat

Jag tror också det. Alla störde sig på att jag skulle till optiken imorgon.
    Lite pirrigt och nervöst

• Eriane

Tror jag fick en till hint nu på morgonen :-P En kompis hade skrivit något om bus för en viss tjej imorgon när hon kom hem från jobbet inatt.

Vi får se dom kommer nog inte i alla fall förens lite senare tror dom pratat med m2b så han ska vara hemma och han brukar komma hem strax efter 8

Drömde inatt att jag såg hela gänget komma från köksfönstret. Men det var bara en kompis man som kom upp och gav mig en nyckel, hann aldrig drömma vart nyckeln gick dock.

Nu ska jag äta frukost och dricka kaffe om jag har rätt. Kan ju hända han försa sig med flit också så det händer en annan dag men tror inte det

• 23maj2009

Åh vad spännande.. vi sitter här och väntar på vad som händer..hihi

• MiaCia2010

Vad pirrigt!!

Väntar oxå med spänning, men tror inte att det blir idag iallafall...=D

• Iza81

skoj, jag anade min förra lördagen och så blev det :D En perfekt möhippa med mys, umgänge, champagne, relax och lite annat skoj. Inget pinsamt och dumt som jag inte gillar

• Eriane

Hade hippan igår Helt underbart

Massa kompisar kom på morgonen och ringde på dörren utklädda till zombies. Sen dukades det upp till frukost nybakta scones med marmelad, fruktsallad och smoothies. Sen sminkade dom upp mig till en corpse bride I söndertrasad klänning och slöja med tiara. Sen åkte vi iväg på skrattyoga ute i gräset, jag föredrog att titta på dom andra. Har social fobi och eftersom det vart så tidigt på morgonen kändes det inte bekvämt med främlingar.

Sen åkte vi vidare och hade picknicklunch ute i gräset med hemlagad broccolipaj och cous cous sallad. Vi målade porträtt av varann med kolpennor med en hake, man fick inte titta på pappret när man målade.

Sen var det in till en spådam som var superduktig. Har jobbat med att spå själv så kunde ju läsa mina egna kort med. Nästan det första hon sa var att hon ser barn på väg, misstänker att jag är gravid då mensen är flera dagar försenad, ska kolla på onsdag. Sen pratade hon lite mer om mig och tog även upp om min karl. Det var bara 3 kort som hon feltolkade och dom visste jag ju själv vad dom betydde

Sen mötte en till kompis upp oss och körde oss hem till en av vännerna (2 av dom hade åkt i förväg) Där hade dom dukat upp med en liten japank buffé med miso soppa, sushi, yakiniku och wok. Massa mums. Sen delade dom ut minnes gåvor och berättade några av sina käraste minnen dom hade om mig. Blev alldeles fluffig inuti.

Sen bätttrade vi på sminken och åkte iväg till en krog för karaoke. På vägen underhöll en av tjejerna oss andra med sång, dans, mooning och lite annat skoj. Garvade så vi fick ont i magen. Sen var vi på krogen och sjöng karaoke. Ena vännen inledde med "Zombie" sen fortsatte det med lite av varje, ett par av tjejerna sjöng "Thriller", själv sjöng jag bla "Runaway"  mitt paradnummer på karaoke. Fick massor med lyckönskningar och kramar och blev till och med uppbjuden på en dans

Hade det såååå underbart. Är så otroligt glad för mina fantastiska vänner som hittade på allting och till min mamma som var barnvakt hela dagen och natten så jag verkligen skulle kunna slappna av.

• Moi mokulat

Jag hade fel. Blev inte hippad. JAg kommer bli jätte överraskad. För nu har jag ingen anning

• Eriane

Hoppas du får en lika underbar dag som jag hade Vi stackars brudar och brudgummar förtjänar det avbrotten i bröllops stressen

• galeasen

Vad härligt att du fick en lyckad dag! Mysigt med så goa vänner!

• Astro

Låter som en kanonhippa! Håller med om att man förtjänar en sån dag mitt i allt planerande. Min egen Hippa var fantastisk. Liten, men med de bästa vännera. Blev lite rörd av den faktiskt!

Svar på tråden Tror jag hippas i morgon...