• Kåseberga

Vad ska ni ha i er handväska?

Ja, som rubriken lyder.. Man får ju inte plats med hur mycket som helst, och jag har en förmåga att alltid packa väskor fulla, för det kan ju vara "bra att ha"
    Och en fråga till.. Var har man handväskan under vigseln? Lämna den till mamma kanske?  

• Svar på tråden Vad ska ni ha i er handväska?
  • Rosen2011

Jag kommer nog ha lite "bra o ha -grejer" i min.
    Typ spegel, tamponger, plåster, Alvedon osv.
    Väskan kommer någon i min familj få ha hand om under själva vigseln.

• Kåseberga

Tack för tipsen Rosen2011!

• Casmel

Jag kommer ha Läppstift, compeed skavsårsplåster, alvedon, mobil, ögonskugga+applikator, nål och tråd...ja typ det kommer jag ha i min väska

• Sörön10

Läppglans, puder, säkert nåt mer smink, plåster, tuggummi, alvedon, mobbe, spegel, nål och tråd, tejp, öronproppar. Ja nåt sånt! =) 

• Sanna2010

Hmm..har inte funderat så långt än... Bra med lite tips

• MaddeåMats

Jag kommer ha en väska med allt smink, plåster, huvudvärkstabletter, mobil, nål, tråd, säkerhetsnål, extra strumpbyxor osv i den lokalen där vi har festen.

Kommer alltså inte ha någon brudväska alls, utan en väska kommer ligga på ett av rummen som vi som brudpar har tillgång till...... har alldeles för mycket smink för att det ska få plats i en liten väska

Jag kommer även ha med ett par extra skor om i fall att jag skulle bli alldeles för trött på mina högklackade skor, vill ju inte gå runt och lida¨, om i fall att....

• Bride in leather

Mitt läppbalsam,handkräm,plåster,huvudvärkstabletter,strumpbyxor utifall att.

• bobods

Puder, mascara, läppglans, nål och tråd, spegel, mobil, nycklar, panodil, handkräm, extra strumpbyxor, skavsårsplåster, munsårsplåster (man vet aldrig) och några extra hårnålar tror jag. 

Oj vad mycket det blev! Undrar om min lilla brudväska rymmer allt detta Annars får jag väl ha en extraväska att ha någonstans i lokalen...

• Sebastiána

Jag ska ha näsduk och kanske kompaktpuder... resten av sminket tänkte jag ha i en necessär i min och min BM:s egna toalett (stället vi ska vara på har många toaletter och vi tänkte reservera en till oss).

• Nicossambo

Jag hade läppstift, astma medecin, nyckel till rummet samt mina löften då jag var rädd att jag skulle glömma av nervösitet.

• Eriane

Kommer ha plåbbok, mobil, värktabletter. astmaspray och nässpray...jo och hemmanycklar också

Svar på tråden Vad ska ni ha i er handväska?