• hemlighetsmakeri

handväska och gäster

Den här frågan är lite dum... men nog har väl gästerna (tjejerna då givetvis ;)) på bröllop en handväska med sig?
    Vill ju inte direkt va den enda som har det....

• Svar på tråden handväska och gäster
  • duckling

hej

Var på bröllop i lördags och så vitt jag såg hade de tjejerna jag såg en liten partyväska, så det tror jag du kan utgå från att folk kommer ha. man behöver ju samma saker på en bröllopsfest som på en vanlig fest och jag skulle defintivt inte vilja gå nånstans utan min lypsyl :)

• mct73

Jag har alltid haft en liten handväska med mig på de bröllop jag varit på. 

• FramtidaFruSandberg

självklart har jag handväska (en liten partyväska) när jag går på fest. Var ska jag annars lägga smink och hemmanycklar osv?

• Optimia

Jag har alltid handväska med mig på fest, tar kanske inte den största i samlingen, men en snygg partyväska som matchar klädseln tar jag alltid med mig.

Skulle tro att de flesta tjejer har handväska med sig på bröllop.

(Dock ska man ju aldrig lägga handväskan på bordet när man äter, utan man har den antingen i famnen, hängd över ryggstödet eller bakom ryggen när man sitter till bords.)

• bruden i skogen

Helt kalrt, en liten kuvertväska sitter på plats, läppstift osv, vill man ju bara inte vara utan

• bobods

Absolut, jag går ingenstans utan en handväska! Vi tjejer brukar ju inte vara så glada i att ha massa saker i fickorna som karlarna är Dessutom en fin accessoar om man hittar en som passar.

• hemlighetsmakeri

Tack så himla mycket för svaren :D Nu känns det mycket bättre! :)

Svar på tråden handväska och gäster