• Sörön10

Helgen innan??

Behöver lite hjälp och tips av er erfarna brudar och brudgummar här! 

Vad brukar ni göra sista helgen innan bröllopet? Är det läge att ha hippa/sexa då eller har man alldeles för mycket att göra med bröllopet? 

Gänget letar datum åt min karl, men jag är lite rädd för att "ge bort" den helgen... Vi ska också vara på annan ort så jag tänker att man ska fixa så himla mycket. Vet också att han ligger och mår väldigt illa dagen efter, så hela helgen skulle gå från planering och fix! =( 

Vad ska jag göra? 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-16 15:42
    Vill bara tillägga att han kommer jobba hela sommaren, fram till veckan innan bröllopet, så vi kommer inte ha någon tid tillsammans för att fixa med festprogram etc. innan dess.

Det känns verkligen skit!

Alla helger är fyllda av bröllop och andra svensexor så det finns ingen tid alls.. De är underbemannade på jobbet så han jobbar minst 10timmar per dag.. Vet inte hur jag ska få ihop allt ensam..
  • Svar på tråden Helgen innan??
  • 2000 talet

Du kanske kan tipsa om dagar mitt i veckan och be dem kolla av med hans chef att dagarna går bort som semester?
    Annars får du ge dem ett annat helgdatum. Helgen innan är oftast ingen hit. Även de män som mot förmodan lovat hjälpa till med diverse den helgen Och samtidigt deltar i en sexa, kan räknas bort....
    Annars får du se om ni kan planera om.

• Sörön10

Jag förslog helgen innan det, som är den enda helgen vi inte har nåt inplanerat, men då fick jag nyss ett mail då de frågade om den sista helgen gick helt bort... Det är ju mitt i semester för många, så många är ju bortresta kanske.

Jag är bara så rädd att jag sabbar för honom!! Vill att han ska få sin dag, och är rädd att om jag säger "nej" till helgen innan bröllopet kommer knappt några kunna vara med... =(

Vet varken ut eller in!! 

• Tina86

Jag kommer nog få min hippa nu på lördag vi gifter oss nästa fredag, jag tror det kommer gå bra, just nu har vi allt under kontroll.
    Men det kanske inte ens blir någon hippa vad vet jag!

Svar på tråden Helgen innan??