• HannaL1980

Någon som har testat Easyslim?

Funderar på att beställa detta för att pusha på vikt nedgången lite Någon som har testat det och vet om det hjälper? Tycker om att det inte är så avancerat utan naturliga preparat...

http://www.easyslim.se/

• Svar på tråden Någon som har testat Easyslim?
  • Loppanlillan

Jag vill också veta

• Kattpoet

De funkar inte, de har dock en bra placebo effekt, dvs de är lika effektiva som att käka sockerpiller.

Det finns inga genvägar till en hälsosam kropp, lita på mig, jag käkade reductil för att doktorn tyckte det var en bra ide.  Idag har jag ett litet hjärtfel  och  15 kilos mer övervikt tag vare medicinen och biverkningarna.

Jag har dock börjat gå ner igen, genom att äta sunt, dvs 5 gånger om dagen och röra på mig. 

Ska säga reductil får inte säljas längre pga biverkningarna.

Det finns inga batningspiller som funkar.

• jormis

hej !

jag har provat reductil tills dom förbjöds tyvärr och gick ner 21 kg de var superbra

har nu börjat med easyslim och dom är super har gått ner 1,5 kg på 1 vecka men visst man måste motioner och äta nyttigt med ! men gillade redutil super....

• Kattpoet

Reductil funkade  men  8 av 10 fick  högt blodtryck och vissa fick hjärtproblem som följd.

Nu är ju frågan, om du slutar med easu slim med forsätter med mortion  och äta nyttigt slutar du gå ner i vikt??

Detta är  vad easy slim innehåller, pomerans skal citrus aurantium  ,  när efedrin förbjöds i kostillskotts eftersom det ger nervryckningar och  skakningar och skador på kranskärlen började man avända synefrin istället eftersom detta liknar  efedrin och inte är förbjudet ännu.  En fel dosering av synefrin kan leda till hjärtproblem och högtblodtryck.

Garcinia cambogia, finns ibland i curryblandingar  men är även känt att ge liverskador när den används för att gå ner i vikt.

Grönt te  kan man köpa i en bra te butik och det är väldigt gott på morgonen.

Sorbitol är ett sötningsmedel som är känt för vara laxerande och om man använder ofta kan man få bestånde tarmproblem. 

Magnesiumstearat är något som används som glidmedel i tillverkligen av tabletterna så att de inte fastnar i maskinen.

Talk, är bara till för att hålla ihop allt.

Så med andra ord, vill du verkligen betala  400 kr för detta??

Eller istället börja leva sunt och röra på dig?

• aliina5000

jag har testat burn...tror jag det heter och det funkade... fick lite hjätklappning i början dock men gick över sedan.

har gått ner 6 kg på 1 månad...

• jormis

jag äter easyslim åt innan reductil och jag tycker det är samma efftkt jättebra har börjat att gå ner i vikt efter 1 vecka med dom ,,,,,

• Kattpoet

Alli är   en svagare version av xenical,  du måste följa kostplanen som kommer med  paktet.

Alli har samma problem som xenical, äter du för fet man när du är på kapslarna får du diarré och  ibland kan du läcka   från rumpan.

Men följer du kostplanen och så  kommer du gå ner, men bli inte förvånad om det vägrar sälja det till dig om du har ett BMI på under 28 och  du bör  göra en hälsokontroll innan du börjar på dem.

• nuffelinda

Jag äter reductil och har gjort i 1 månad! Har redan gått ner 10 kg... Det bästa som hänt mig :)

• Kattpoet

Men det har ju dragit in Reductil!  Min doktor vägrar  skriva ut det eftersom en av  de vanliga bifeffekterna är stroke!

Hur fick du tag i det?

• StårBrud2011

Kattpoet skrev 2010-08-09 20:51:45 följande:
    De funkar inte, de har dock en bra placebo effekt, dvs de är lika effektiva som att käka sockerpiller. Det finns inga genvägar till en hälsosam kropp, lita på mig, jag käkade reductil för att doktorn tyckte det var en bra ide.  Idag har jag ett litet hjärtfel  och  15 kilos mer övervikt tag vare medicinen och biverkningarna. Jag har dock börjat gå ner igen, genom att äta sunt, dvs 5 gånger om dagen och röra på mig.  Ska säga reductil får inte säljas längre pga biverkningarna.   Det finns inga batningspiller som funkar.

jag har gjort en genväg.. o det e en GBP..
    dock e det en del tänkande o en del tränande ändå... för att bara sitta på sin röv o tror att man kan äta vad som även med operation ja dåp e man helt fel på det

• nuffelinda

reductil är indraget i Europa... Men inte i resten av världen! Så jag har fått det utskrivet utanför europa! Vem är det som säger att jag sitter på mitt feta arsle å inte rör på mig alls... Jag äter sunt å rör på mig regelbundet...

har gått ner 10 kg på 30 dagar.. Dricker inge läsk längre eller äter godis,glas,kaker... För man blir inte ett dugg sugen på det.. Drack ett glas cola för ett tag sen men det smaka jord... Så man ändrar verkligen sina mat vanor drastiskt....

• Kattpoet

Oki.. de två första månaderna på reductil så gick jag ner 15 kilo  och sen kom  hjärtproblem, rusande hjärtrytm, skakningarna och  sedan stannade nästan mitt hjärta.

I min stödgrupp med folk av reductil var det bara en av 14 personer som inte drabbades av  detta.

Jag hoppas innerligt att du går på regelbunda  blodtryckts kontroller, eftersom ditt hjärta är något som du verkligen behöver.

Det finns nämligen väldigt bra orsaker att det blev indraget.

Tog mig  3 år att läka mitt hjärta.

Svar på tråden Någon som har testat Easyslim?