Lita aldrig på BH säljare som vill tjäna pengar!
Var på Chia för att köpa BH hade hört att de var duktiga på sin sak och att de hade BH i stora storlekar. Fick bra hjälp och köpte en BH som dock var för liten i ryggen och för stor i kupan, MEN hon som var butikschef försäkrade mig om att OM jag betalade 598 och köpte med mig BH:n skulle de beställa en i rätt storlek så att den kunde komma om en vecka. Eftersom jag kommande vecka skulle prova klänningen och behövde en BH under klänningen gick jag med på det som hon sa, Jag betalade för den BH som inte passade och tog med den. prövade klänningen och den måttades in efter tjocklek på Bh:n och skulle läggas in och läggas upp...
Dagarna gick och ingen ringde mig om BH;n.
Denna veckan (bara 8 dagar kvar till bröllopet) har jag ringt VARJE dag till affären och frågat om Bh:n har kommit. Varje dag har de sagt nej inte ännu, men vi ringer så snart den kommer..
Som sagt jag har ringt varje dag,, Först idag hade chefen ringt och pratat in på min telefonsvare och sagt att den fortfarande inte kommit och om jag vill kan jag få pengarna tillbaka annars kan de erbjuda mig en gratis förlängare i ryggen.
Jag åkte dit!! Där var det en annan mycket trevlig tjej som arbetade och chefen var inte där,, Tjejen hjälpte mig med en mindre storlek och en förlängare i ryggen som jag fick gratis. MEN hon sa också att BH:n inte kommer att komma i min storlek och att den inte ens levereras i denna storlek som jag ska ha! MEN VARFÖR HAR INTE CHEFEN SAGT DETTA INNAN?
Jag blev vansinnig! Varför kunde inte chefen vara ärlig och säga som det var för 2 veckor sedan när jag var här och betalade? När man ska betala går det tydligen bra att ordna fram allt men sen när det gäller och de har fått sina pengar skiter de i sina kunder?
Tjejen som arbetade där förstod mig och sa att hon tyckte att jag skulle få något mer än bara en förlängare. Hon skulle ringa sin chef och återkomma till mig med ett erbjudande. Under tiden tog jag och en kompis en cigarett och lugnade nerverna.
Efter 5 min ringer tjéjen från affären och erbjuder mig en tvättpåse!!!!!!!!!!!
Det var det absolut fånigaste jag har hört! En tvättpåse??!!
Efter allt strul?
Vansinnig spenderade jag sedan 4 timmar på stan i hopp om att hitta en anna BH någon annanstans i storlek 90 i ryggen (axelbandslös) Men nej jag fann det inte. Jag letade på NK, Åhléns, Lindex, Viktoria, Twilfit, KappAhl, Change,, ja överallt men nej jag fick gå hem med en BH inhandlad för 598 som har en förlängare i en annan färg i ryggen! (Bh:n är benvit och det finns tydligen bara vita, svarta och hudfärgade förlängare)
Så ett tips till alla med stor storlek på BH .. LITA ALDRIG PÅ AFFÄRERNA! Betala ingenting INNAN ni fått varan och för guds skull. Leta leta leta i god tid! Nu är det knappt någon tid och jag har sååå mycket annat att göra ayy jag hinner inte bry mig om att leta mer.
Men jag är besviken arg och känner mig lurad!
*En lite frustrerad brud. ..to be =) *