• lillabjörn

Klädsel på brudgum, ett skärgårdsbröllop?

Vi behöver hjälp, gärna med bilder på hur andra män har klätt sig när temat och stilen är bröllop på en ö?

Jag kommer ha en romantiskt somrig klänning i siden, som går strax under knäna. Just nu funderar jag på att vara barfota, det är en fantastisk miljö och skulle passa så bra!

Men vad tusan ska blivande på síg? Finns det ngn som har lite bra idéer till oss?

Vi tänker oss lite preppy...

• Svar på tråden Klädsel på brudgum, ett skärgårdsbröllop?
  • Fenixx

Linne-kostym i en ljus färg?

• lillabjörn

Ja, kanske det? Jag har så svårt att föreställa mig, bara det inte blir gubbigt?

• Fårävvör

Linnebyxor, skjorta (ev. lite uppkavlade ärmar) och väst? Lite uppklätt men ändå avslappnat.

• lillabjörn

Är det någon som har en bild på hur det kan se ut? :)

• Bride in leather
    Fårävvör skrev 2010-06-07 07:56:01 följande:
    Linnebyxor, skjorta (ev. lite uppkavlade ärmar) och väst? Lite uppklätt men ändå avslappnat.
    Detta röstar jag på
  • lillabjörn

Jättebra känsla du är ute efter, lite uppklätt men avslappnat, fast tror att min blivande kommer dissa västen om jag inte kan hitta ngn bra bild på att det visst ser bra ut, var hittar man sådana?

• Nordiskbrud

Fårävvör skrev 2010-06-07 07:56:01 följande:

Det röstar jag med på, gärna lite uppkavlad eben också och eventuellt skjorta med murarkrage (och en väst) känns skärgård för mig

• lillabjörn

TACK Pyttsan!

Det var superbra bilder, exakt den stilen vi tänkt oss!!! Var hittar man den typen av bilder? :S

Svar på tråden Klädsel på brudgum, ett skärgårdsbröllop?