• Myjoy

Hur många gäster räknar ni med?

Tänkte höra lite hur många gäster ni kommer ha på erat bröllop.

Vi planerar omkring 50 gäster allt som allt.
    Min kära m2b tyckte det verkade vara lite mycket .. hehe

Jag har stor släkt.. vad kan jag säga

• Svar på tråden Hur många gäster räknar ni med?
  • MrsRobinson

Vi bjöd 65 och det är 40 som kommer, annars tror jag man ska räkna med att ca 10% inte kan komma.

• Sebastiána

Vi kommer att bjuda c.a 50. Hoppas att det inte blir för mycket återbud. Jag tycker inte att 50 är mycket. Alla bröllop jag varit på hittills har haft betydligt fler gäster.

• Nordiskbrud

Vi var först upp i över 120 gäster, det tyckte vi var lite mycket så vi kom ner till 96 som bjöds. Vi har båda ganska stora släkter och när vi bestämde att alla kusiner skulle bjudas så plockade det på. Men kul var det
    Att 10% inte kunde komma stämde i vårt fall.

• Rosvägen

Vi har bjudit 58 och alla har tackat ja, med vigselförättaren och oss blir vi 61 personer.
    Men man får räkna med att det kanske blir något bortfall..
    Vi har bjudit familjen och närmaste vännerna.

• Sörön10

Vi bjöd 81. Sen var vi "tvungna" att bjuda fyra till för att få musik, och nu är vi på 69, 71 inkl. oss! Dock kan det falla bort ett par till. Men runt där! 

Man blir alldeles lycklig i hjärtat när man ser alla som tackar ja! =)

• BrideBecks

Bjöd 52 och 50 kommer. Vi skulle först bara ha ett litet bröllop men sen blev det fler & fler som vi kände att vi ville bjuda. Vi kunde säkert vara uppe i det dubbla om vi inte dragit gränsen någonstans.

• pyrro

16 vuxna bjudna + 8 barn, vi har inget osa, men jag räknar med alla utom möjligen 2 och något barn. Vi har bara bjudit absolut närmaste

• Flodis Hjärtat

70-80 ca. Gäst lista inte riktigt satt.

• Rosen2011

Vi kommer vara runt 30 styckern, det är våra närmaste endast.

• Uppsalabrud2010

Vi bjöd 80 och det är 77 som kommer.

Svar på tråden Hur många gäster räknar ni med?