• Uppsalabrud2010

Morgongåva till mannen?!

Vet inte vad jag ska ge min m2b i morgongåva? Hur gör alla ni andra? Ska ni ge någon morgongåva och isåfall har ni några bra förslag?

• Svar på tråden Morgongåva till mannen?!
  • Sanna2010

min får oxå secret box....

• empa83

Bellson skrev 2010-05-30 20:08:41 följande:
    Var gör man det? Vilka djur finns det? Jag och M2b ska till kolmården och klappa vargarna i sommar. Han älskar djur, men skulle helst av allt träffa en tiger. Vet inte var man kan "klappa" tigrar dock...

det är på nordens ark, har en massa olika djur, min vill helst hålla en örn... På kolmården kan man ju åka in bland de vilda djuren, det är väldigt roligt. vi hade ett lejon som strök sig runt blien så vi inte kunde åka;)

• Werty

Han kommer få en parfym, kanske inte låter så kul men han tror nog inte att han ska få nåt alls och det är något han inte haft sen hans tog slut för över ett år sedan så tror han blir glad!

• Bettertogether

Jag ska tillverka någon sorts tavla åt honom att ha ovanför sitt skrivbord. Eftersom han jobbar med datorer (både på arbetstid och fritid ;)) ska jag skriva något med tangenter jag tagit löst från gamla tangentbord... Vad det blir vet jag inte riktigt ännu :) Men jag tror det kommer att uppskattas, mycket med tanke på datagrejerna ;)

• 100703 M och B

På fredag ska jag åka och hämta tavlan som jag beställt åt min älskling. Det är en bekant som är konstnär som målat oss två, vi har ju inte kunnat sitta modell så hon har fått utgå från två olika foton. :)

Jag tror att han kommer bli lika förälskad i tavlan som jag har blivit under arbetets gång och den kommer hänga vackert i sovrummet.

At last my love has come along
  • idajohanna82

Jag hade tänkt köpa en digital fotoram och sedan lägga in bilder av oss och hans barn på roliga saker vi gjort tillsammans. 

• giz83

jag har en underbar kompis som tillverkar smycken...så hon ska få göra ett smycke åt honom till morgongåva! =)

*kärleken är evig*
  • Moi mokulat

giz83 skrev 2010-05-31 09:54:25 följande:
    jag har en underbar kompis som tillverkar smycken...så hon ska få göra ett smycke åt honom till morgongåva! =)

vad roligt.
    Min m2b använder inte smycke. Men jag skulle vilja ha något fint med hans namn på och min sons namn och en tom som jag fylla i någon gång i framtiden

• Trohet

Gud, vad finurliga ni är. Jag kommer inte på någonting alls. Klocka har han, smycken använder han inte. Parfym har han... suck... Tur jag har tid på mig, förhoppningsvis trillar det ner en idé i huvudet en dag.

Svar på tråden Morgongåva till mannen?!