• miris

Långärmad bolero

Jag letar efter en långärmad bolero, gärna stickad, fast inte för tjock. Helst vit eller kanske ljus, ljus grå. Jag tycker mycket om denna, men den är ju bara till barn. :)

www.halens.se/Product/045138&sortDirection=Ascending&filter=aW52ZW50b3J5PUZhbHNl&mid=322&oc=036

Någon som sett någon fin? Gärna i någon butik så man kan prova.. Har dock ingen möjlighet att åka till någon stor stad, så det behöver vara någon kedja.

• Svar på tråden Långärmad bolero
  • Schäfer

Jag har sett en jätteöt bolero på Indiskas hemsida. Den är inte långärmad men kan kanske vara något ändå...

• miris

Har tittat på Etsy innan, men hittar inte den typen jag vill ha. Men får kolla igen..

• miris

Suck.. hittar bara kortärmade. Jag letar tydligen i helt fel årstid. Skulle verkligen vilja ha långärmat! Ingen mer som vet nåt?

• miris

Tack! Jag kollade där precis och ellos och så. Var ingen som jag tänkt mig riktigt, men får kolla lite mer..

Det dumma är att om det är fint väder behövs den bara sent på kvällen och då spelar det ingen roll hur den ser ut. Men tänk om det är jättekallt på dagen? Vill slippa den under vigseln, men kanske måste ha den hela tiden sen och då vill jag ju ha en som passar ihop och är fin..

• minimis

miris skrev 2010-06-09 22:31:15 följande:
    Tack! Jag kollade där precis och ellos och så. Var ingen som jag tänkt mig riktigt, men får kolla lite mer.. Det dumma är att om det är fint väder behövs den bara sent på kvällen och då spelar det ingen roll hur den ser ut. Men tänk om det är jättekallt på dagen? Vill slippa den under vigseln, men kanske måste ha den hela tiden sen och då vill jag ju ha en som passar ihop och är fin..

I lördags, på min möhippa, var jag ute i bara tubklänning utan att frysa. Man kan ju hoppas att det är lika varmt i juli :)

• miris

Eller att man är lika full? :p haha.. Nejdå. Men j, det KAN ju vara jättevarmt, men det kan också ösregna och blåsa.. Suck, jag önskar att man visste.

• minimis

miris skrev 2010-06-09 22:51:27 följande:
    Eller att man är lika full? :p haha.. Nejdå. Men j, det KAN ju vara jättevarmt, men det kan också ösregna och blåsa.. Suck, jag önskar att man visste.

Framåt småtimmarna tänkte jag i värsta fall låna mannens kavaj haha, eller köpa nån sjal eller liknande. Inte så hemskt noga för min del, men ja, man bör nog kika runt lite.

• rosmariin

När du behöver boleron? annars kan jag sticka den om du vill. Har en kortärmad i min e-butik, men den är shrug. Ta gärna privat kontakt med mig om du är intresserad.
    http://rosmariin.blogspot.com

Svar på tråden Långärmad bolero