• Mad

Panik, behöver hjälp

Behöver lite tips och råd, vi ska ha möhippa i morgon och hade tänkt att överaska bruden med ansiktsbehandling och sminkkurs men nu har det blivit inställt eftersom terapeten blivit sjuk.'

Så behöver hjälp med att hitta någon aktivitet tills i morgon, helst i uppsalaområdet men även sthlm funkar.

Alla tips mottages tacksamt!

• Svar på tråden Panik, behöver hjälp
  • han och jag

Vad jobbigt! Köp några lyxiga produkter och kör egna behandlingar hemma hos någon av tjejerna. Eller besök ett spa tillsammans. Eller besök en make up-affär och låt henne välja ut några produkter med hjälp av personalen där.

• Mad

Tack, det är en idé. Vore dock kul om det skulle gå att ordna ett "proffs" som kunde lägga en makeup.

• Jossebosse

Skulle ni varit på nån salong och fått behandlingarna??
    isf borde dom ju fixa nån ersättare till tjejen som blev sjuk... Det ska ju inte ni behöva lida för.
    Stå på er!

• Aleta

Det här stället öppnar också 10

• Mad

Jossebosse skrev 2010-05-28 22:26:56 följande:
    Skulle ni varit på nån salong och fått behandlingarna??isf borde dom ju fixa nån ersättare till tjejen som blev sjuk... Det ska ju inte ni behöva lida för. Stå på er!

Nej, det var privat. En vän till mig så finns tyvärr ingen ersättare.

Tack för alla tips, jag sitter förbrilt och skriver nummer för att ringa i morgon. Hoppas någon har ett återbud någonstans.

• Aleta

Om ni behöver få tiden att gå lite så kan ni väl gå till en tatuerare. Låt någon springa i förväg och kolla om det är OK. Sedan låtsas ni att hon ska tatueras, gärna med något riktigt gräsligt motiv.

• Uppsalabrud2010

Åh, vad trist!!!

Har inte fyrishov någon spaavdelning? Vet att de har massage!
    Kolla Makeupsore och Bodyshop, de har makeupkurser (har varit hos båda och tyckte att det var jättebra!)De öppnar vid 10, så om det inte är försent så kanske ni kan ringa då!

Hoppas verkligen att det löser sig och att ni får en jättebra dag!

Svar på tråden Panik, behöver hjälp