Håller med om att de flesta informationskällor och bröllopsbutiker känns väldigt riktade mot just bruden, var faktiskt riktigt besvikna när vi började leta efter brudgumsklädsel.
Dessutom var det ett ganska tråkigt utbud på färger och mönster när vi letade väst och plastrong.
Kanske var det även irritationen av att inte kunna se mer priser via nätet för att slipa åka långt och leta i butiker.
Min blivande är inte så intresserad av alla små detaljer och hade tyckt att en vit duk är tillräckligt på borden och att vi inte behöver bjuda på någon fika eller mat, men han vet hur mycket jag älskar att pyssla så han har släppt mig lös på dekorationerna och han förstod att det skulle kännas tråkigt att inte få tiden med familj och vänner över en matbit/fika. Som han sa vi gifter oss bara en gång!:)
Han har nog valt att släppa det mesta på mig och lyssnar och finns där när det är något jag funderar på och behöver hjälp med..
Jag "boar" i våran lägenhet och det är högt uppskattat men min blivande är måttligt intresserad.
Vi har våra olika intressen:)
Jag är inte den som stör mig så mycket på jag:andet..
Men självklart är man två som gifter sig!
Tycker inte att man kan dömma utifrån BT, vi ser trots allt inte vad som händer på andra sidan om skärmen där hemma hos alla.