• lindhaa

Underkläder i Malmö?

hej!
    Nu får ni alla malmöbrudar och shoppingglada gärna hjälpa mig . ska ner till malmö i helgen och shoppa, och hade tänkt införskaffa lite sexiga underkläder till bröllopsnatten. Är det någon som vet eller kan rekomendera någon underklädesbutik med fina och sexiga underkländer??
    Tacksam för hjälp!
    Tack på förhand{#lang_emotions_laughing}

• Svar på tråden Underkläder i Malmö?
  • Marjo

Jag köpte mina underkläder som jag ska ha under klänningen på Feeling i Malmö. Det var en ung jättetrevlig tjej som hjälpte mig. Jag kollade inte efter sexiga underkläder, eftersom det inte var det jag var ute efter, men jag kan tänka mig att de har det med. Butiken ligger vid Triangeln.
    http://feeling.nu/

Lycka till!

• soryd

la leia har jätte fina o super bra service ligger på gå gatan i malmö

• Jenny Malmö

La Leia är SÅ BRA! Riktiga bra service!

Jag köpte mina underkläder till bröllopsdagen där och är SÅ nöjd! Var runt i andra affärer innan men hittade ingenting/kände mig inte nöjd. På Feeling fick jag faktiskt ingen vidare hjälp...Jag bad visserligen inte om hjälp men tjejen i butiken verkade mer intresserad av att läsa sin tidning än av att erbjuda mig hjälp...

Jag letar nu efter lite sexigare underkläder till bröllopsnatten... Skulle gärna gå till La Leia igen, men det gör ingenting om det är lite billigare den här gången. Någon som har förslag?

• Marjo

Jenny i Malmö: så tokigt det kan bli. Jag var först på La Leia och där fick inte jag någon hjälp, det enda butiksbiträdet sa var att det kommer in mer underkläder i maj. Jag det hjälpte ju inte mig när jag behövde! På Feeling fick jag som sagt mycket bra hjälp.

Så det man kan lugnt konstatera är ju att det helt beror på vem man möter i den butik man går in i :)

• s24086

finns ett helt underbart ställe, åker alltid dit när jag ska ha underkläder till mig som e både sköna och sitter bra..
    Kvinnligt under.. ligger utanför malmö i Arlöv..

Svar på tråden Underkläder i Malmö?