Tips på Vigselprogram
Hej!
Nu börjar det bli hög tid att knåpa ihop vigselprogrammet och önskar tips på hur de kan se ut på för olika sätt.
Tips och bilder mottages mycket mycket tacksamt!
Hej!
Nu börjar det bli hög tid att knåpa ihop vigselprogrammet och önskar tips på hur de kan se ut på för olika sätt.
Tips och bilder mottages mycket mycket tacksamt!
Skicka gärna till mig också, om det inte är alldeles för mycket besvär :)
Letar all inspiration jag kan hitta, även om jag har ett år på mig nästan..
Skickade den nu. =0)
Om denna duger är det bara att högerklicka och spara hem http://lina.bingmert.se/wp-content/uploads/2010/05/jenny-perola.jpg
Hej tjejer.
Verkar som om fler än jag sliter mitt hår just nu.
Sitter med vigselprogram samt festprogrammet. Gifter mig den 12 Juni och känns som om jag inte ska hinna.
Har iallafall bestämt in och utgångsmarsch det blir Mendelssohns till ingångslåt och Happy together till utgångslåt. Gubben ville inte ha A trumpet voulentar som jag gillar men dessa är superfina tycker jag.
HAr inte heller hittat någon bra mall ännu men jag letar och letar tips mottages gäärna var jag kan hitta den. Känns som om jag vill göra det relativt lätt för mig med en vikt A-4 sida med text på framsida och sedan insidan och eventuellt på baksidan
Insidans text tror jag att jag vill ha i 2 spaler då jag kan skriva psalmernas verser brevid varandra vet inte om det blir bra dock.
Många funderingar har man..
Gubben har inte ens skaffat sig kostymen ännu. Men jag och barnen är klara förutom strumpor till barnen. Hoppas att underkläderna passar jag köpte igår ska prova imorgon.
Usch vad jag svamlar inte alls nervös märks det :)
http://lina.bingmert.se/wp-content/uploads/2010/05/festhäfte.pdf
Festhäfte... Nu ser det ut som alla sidorna är helt i galen ordning men det blev rätt när vi skrev ut det... Formatet var ca 15 x 15 cm så det blev en liten fyrkantig bok (finns bild i mitt galleri)
Wow! Vilket jobb du har lagt ner på festhäftet. Det är ju jättefint. Jag "snor" nog lite idéer från dig om det är ok?
Åhh vad fint!! Hur har du gjort den ???
Hittar inte häftet! vart ska jag ?
Tack!
Gjord i Photo Shop
Pratar du med mig? Hur menar du?