• TOPPKLOCKA

bröllops kläder till barn???

Någon som vet var man kan hitta fina/billiga bröllops kläder till barn???
    Brukar det finnas där man själv hyr eller köper kläder??

• Svar på tråden bröllops kläder till barn???
  • mariapet81

Jag köpte en näbbklänning på nelly.com, finns även på linus och lotta. Båda de har även till pojkar, det finns en rubrik med bröllop där. Jättefina kläder!

• Yoodie

Hej!

Vi hade lite svårt att hitta fina näbbkläder. Det mesta på nätet verkar vara till pyttesmå barn och våra näbbar är 5 och 8 år.
    Till slut hittade vi en jättefin klänning i silkigt material med tyll under kjolen på Kappahl till 8-åreiga tjejen och en jättesöt linnekostym + skjorta på HM till 5-åriga killen. Tror vi betalade max 800:- för allt.

Lycka till!

• cajeli

Det beror på vad det är för sorts kläder du söker. Jag såg på bröllopsaffären där jag letade klänning att det fanns färdiga kit för både tjejer och killar. 
    Jag hittade grabbarnsa kläder på HM och Lindex. Skjortor och svarta byxor var inga större problem. Kavajer sprang jag på av en tillfällighet, den ena på rea och den andra till fullpris, totalt kostade barnens kläder 760 & 660 då är skorna inräknde i detta.

• pyrro

Jag hAR köpt www.lindex.com/se/Product/Product.aspx till min 3,5 åring....jättefin, men jag funderar på att sy dit blommor som passar vårt färgtema.
    Den andra från Lindex tyckte jag inte var så fin i verkligheten

• fryser

har precis beställt från littlefairies.se
    de har massor till barn o för bra priser.
    hittade kostym med skjorta,väst o kravatt för 740 kr till sonen.på remans skulle de ha 1500 för bara kostymen. även näbbklänningen var billigare än nån annan jag tittat på.

• Pinocchio
    Fremar skrev 2010-05-26 19:04:28 följande:
    www.littleprincess.se kan jag varmt rekomendera!! Helt otroligt bra service!!!!
    Ja på www.littleprincess finns mycket - både för tjejer och killar!
  • evejo427

Jag har köpt 3 klänningar på lindex. Bild finns i mitt galleri! Jättesöta och bra pris!

• TOPPKLOCKA

TACK SÅ JÄTTE MYCKET för alla svar. Ska kolla runt lite. kramar

Svar på tråden bröllops kläder till barn???