Dessert + bröllopstårta?
Är det många som ska ha både dessert + tårta eller tar ni tårtan som
dessert?
Är det många som ska ha både dessert + tårta eller tar ni tårtan som
dessert?
Vi har en enklare buffe middag så vi kommer ha en liten efterätt för att sedan ha tårta också. Sedan är vi förtjusta i efterätt så...
Vi ska ha dessert OCH tårta. Kommer gå några timmar emellan så klart.
Självklart ska vi ha både dessert och bröllopstårta!
ok, va bra! var lite fundersam att det kanske skulle bli förmycket. Men min sambo ville gärna ha det. Så så får det bli!!
Vi kommer oxå ha både efterrätt och tårta eftersom vi båda är gottegrisar av stora mått!!
Ni som kommer ha buffé, ska ni ha förrätt?
Japp här kör vi förrätt, buffe, efterrätt och några timmar senare tårta.
Hur klarar ni det med förrätten? Jag vill gärna ha en förrätt men den skulle jag nog vilja göra själv och den ska vara en typ så den kan stå framme när gästerna kommer, den ska kunna stå i kylen gärna ett par dagar innan oxå? Förlåt TS om jag snor din tråd lite
Vi ville inte välja bort nåt.. eller nej, nu ljuger jag, JAG som älskar allt som är sött ville inte välja bort nåt, haha.
Så det blir 3 snittar till förrätt, buffé och sen en dessert. Efter några timmar tänkte vi ta tårta och kaffe.
Kerbaros- Du kan ju göra små söta pajer eller något sånt, som du lägger på lite plocksallad. eller så skippar du en sittande förrätt och har lite småplock till champagnen när gästerna kommer!
vi ska ha snittarna på varje plats färdigserverat när folk kommer in i lokalen.
Det blir en laxrulle med pepparrot, en skagernröra på nåt bröd, och så har jag för mig att det är en liten tartalette.