skriv-övar du på ditt nya namn?
jag får inte till det...blir inte snyggt.
Hur går det för dig?
jag får inte till det...blir inte snyggt.
Hur går det för dig?
Här är det helt anda bokstäver än vad jag är van vid.. haha
Jag är van att skriva Jessica Johansson och Nu blir det helt plötsligt Jessica Kindbom
helt "fel" bokstäver ju.. Haha
Jag förstår dig till fullo!!
Kanske får börja skriva lite varjedag nu då, så att pass/legg och dylgt inte ser ut som att en 10åring skrivit det.. Haha
Jag har alltid velat ha "W" i mina initialer och nu får jag det! =)
Haha jag började öva redan innan vi blev tillsammans för fyra år sedan.. Börjar se bra ut nu =)
Se där ja, lika bra att börja i tid, hihi
Jag har också övat lite, haha. Rätt sjuk grej att göra.. Jag har ett namn som "planar ut" dvs sista typ 7 bokstäverna brukar jag bara dra ett streck eftersom det inte är nån bokstav som är hög.
I mitt nya efternamn är det "massor" av toppar och dalar och prickar hit och dit. Jag har kommit fram till att det blir lättast att jag skriver Mia och sen bara två första bokstäverna i mitt nya, annars kommer det aldrig att gå!
Dagens i-landsproblem!
Oj, jag har inte ens börjat öva! Har inte ens tänkt på det...haha!
Så det är väl bara att ta fram papper å penna
precis det problemet har jag med.
B och g och y i efternamn istället för ....man
Men det är väl bara att kämpa på!
Som sagt....världens I-land problem.
Men nåt ska man väl ha och bekymmra sig om??
Jag gjorde det någon månad före bröllopet och tyckte jag fick till det rätt bra. Sen gifte vi oss för en vecka sedan och i måndags på jobbet skulle jag för första gången skriva mitt nya namn för hand i ett officiellt sammanhang (en närvarolista för ett möte på jobbet) och OJ vad fel det blev!!!!
Skrev Elin med skrivstil precis som jag brukar göra i min namnteckning, men mitt nya efternamn blev textat med vanliga bokstäver, och när jag hade fått ner halva namnet kom jag på att jag hade GLÖMT en bokstav! Makens släkt är tokiga och stavar Lilljebjörn med två l, medan jag bara hade skrivit Lilj... Fick göra om j:et till ett l till, det blev ingen snygg namnteckning kan jag lova er... Sen var jag ju tvungen att träna lite till efter det. Får väl se hur det går nästa gång jag ska skriva mitt nya namn oförberett.