• fibobs

skriv-övar du på ditt nya namn?

jag får inte till det...blir inte snyggt.
    Hur går det för dig?

• Svar på tråden skriv-övar du på ditt nya namn?
  • Superstarfia

Jag gör det minst 2 gånger om dagen, fyller ett a4 ark på båda sidorna.. det går framåt, men de är svåååårt!!

• Cherrygirl

jag har testat några gånger, men inte sjutton blir det bra.. haha

Får välle öva ordentligt tror jag..

• Linna77

Övar, övar och övar, men det går bara inte att skriva snyggt. Blivande svärmor har lovat att det går att skriva det snyggt, så jag får väl ta henne till hjälp. {#lang_emotions_smile}

• Rosen2011

Jag gör det {#lang_emotions_laughing}
    Vi har haft 4 olika förslag på namn, men nu när vi äntligen bestämt oss så
    skriver jag det titt som tätt och får till det rätt bra.

• asfaltsblomman

Jag gör det också, mest för att det är skoj. Får lite samma känsla i magen som när man var alldels nyförälskad och provade sitt förnamn med hans efternamn, men nu är det ju på riktig

• Sebastiána

Jag har övat trots att jag inte ska byta namn. Det blir jättesnyggt, men jag vill bara inte heta det!

• mrsJR

Vi har ett helt år kvar till bröllopet men när jag bestämt mig för att jag skulle byta till hans efternamn blev jag ju tvungen att testskriva oj så konstigt det kändes! Var inte det lättaste att få det snyggt, kanske måste börja öva redan nu så att det ser bra utan lagom till det är dags att byta

• Rosvägen

Hej! va skönt att se att det är flera som inte riktigt får till det med det nya efternamnet.
    Jag blir tokig, hur jag än gör så ser det inte riktigt bra ut:D Vilken löjlig grej att hänga upp sig på.. men jag känner mig inte ensam längre tack för stödet!

• Dolly84

Min handstil är katastrof... Så jag skriver inte ens mitt nuvarande efternamn särskilt snyggt.... {#lang_emotions_wink}

• Sörön10

Ja!! Jag övar och får till det skitsnyggt!! =) Älskar min nya namnteckning! Bara längtar efter att få använda den! =)

Hoppas det lossnar för er andra också!

Svar på tråden skriv-övar du på ditt nya namn?