• Miss Laari

Var köper man billig fin spetsbolero?

Är på jakt efter en Ivory färgad spetsbolero med 3/4 för ett bra pris verkar helt omöjligt att få tag på!
    Någon som vet var jag kan hitta en? Behöver inte vara just en brudbolero bara den är i spets och inte över 500 lappen.
    Tips?

• Svar på tråden Var köper man billig fin spetsbolero?
  • Miss Laari

Petrah, Åh den var ju fantastisk -precis en sådan jag vill ha! :D

Enda problemet är att jag gifter mig i Juni och jag tror inte den hinner levereras i tid :(
    Men tack för tipset, den var somsagt perfekt!

• Petrah

Jag tror nog att den hinner levereras i tid! Beställde själv från Etsy tidigare idag och räknar kallt med att det kommer fram under maj månad. Men allt som ska skickas är såklart en chansning!

• TalisQualis

Jag vill bara berätta att jag brukar beställa från usa ibland och de tar ca 2 veckor att få hem. Så du borde hinna få hem till juni om du beställer nu! :)

• Lillskoj

Jag har sett en på Vero Moda... den kan iofs vara mer vit än Ivory, kommer inte ihåg {#lang_emotions_laughing}

• Miss Laari

Ja man kanske skulle chansa och beställa? :D

Lillskoj: Såg den på Vero Moda, fin men tyvärr i vit :(

• Serafine

Ebay! Definitivt :)

Jag har köpt en massa bröllopsgrejer billigt både från brittiska och amerikanska ebay, och bolero kan du hitta för runt hundralappen.

www.ebay.co.uk

• Serafine

Kan tillägga att leverans brukar ta ca 2 veckor både från USA och Storbritannien, så om ditt bröllop inte är precis i början av juni borde det vara ok!

• Miss Laari

Serafine: Jamen ja! Det hade jag glömt, ebay! Jag har ju ett gammalt konto där redan med paypal, ska genast in och kolla .
    Tack! :)
    Brölloet står 12:e Juni, men vi har släkt i Skottland då gubben min är skotte så jag kanske kan shippa boleron dit så de tar med sig till bröllopet *spånar*

• Plutten2010

Lillskoj skrev 2010-05-18 17:12:16 följande:
    Jag har sett en på Vero Moda... den kan iofs vara mer vit än Ivory, kommer inte ihåg

Åh, den här kan jag vara intresserad av.. vet du pris osv? =)
    Tack!

• Miss Laari

Plutten 2010 : Tror den kostade 149 kr, helt klart överkomligt alltså :D
    Den är vit i stretchigt spetsmatrial. Finns i vitt & svart.

• Plutten2010

Miss Laari skrev 2010-05-19 08:04:11 följande:
    Plutten 2010 : Tror den kostade 149 kr, helt klart överkomligt alltså :DDen är vit i stretchigt spetsmatrial. Finns i vitt & svart.

Får ta en titt då! =)
    Tack!

• mvh veronica

Spana in shoppar i USA, du kan även spana in dem som inte skickar till Sverige för det finns ställen att gå runt det, jag har själv gjort det!

När jag handlar från USA har jag använt www.viadress.com vidarebefodring med paket i några månader nu och jag är väldigt nöjd med dem... Jag använde dem för att handla 

från amazon.com och ebay.com och det funkerar fantastiskt!

Man registrerar sig gratis på www.viadress.com. De ger dig en personlig USA-adress som du kan använda för att handla från vilken shop som helst i USA och sedan vidarebefodrar viadress paketet till ditt land.

Om USA-shoppen inte accepterar internationella kreditkort så kan viadress även köpa produkterna åt dig utan extra avgift, och sedan vidarebefodra paketet. Du betalar bara för frakten.

Lycka till!
  • happytoaster

Tror jag har sett en på Indiska, men den är nog lite bling på okså.

Svar på tråden Var köper man billig fin spetsbolero?