Inlägg från: magnoliantrees |Visa alla inlägg
  • magnoliantrees

Juni 2011

Hej!

Vi ska gifta oss 18 juni nästa år. :) Vi har bokat kyrka och önskat en präst och vi hoppas verkligen att vi får henne, hon är superduktig. :) Vi har bokat NÄÄS fabriker, där vi ska ha festen/middagen. Ska även tillbringa bröllopsnatten där :) Vi har fått en menyförslag idag som vi suttit och kikat igenom och ändrat lite på. Det är så himla kul med all planering. Känn dock som om man funderar kring allting samtidigt!! ;)

Sitter just nu och googlar runt efter en fotograf, så himla svårt men ack så viktigt. :) Någon som har något bra tips??

• magnoliantrees

Thulan85: Jag tycker nog personligen att kl 14.00 är bättre. Vi ska gifta oss 14.30 och jag tycker det är perfekt. Vi har också restid men jag oroar mig inte så mycket för det. Jag tycker snarare att det är mysigt att fira under eftermiddagen/kvällen. Tända lite ljus och sånt.

Jisses, har du redan hittat klänning?? Jag har bara skummat lite i tidningar och sånt men jag har ingen aning. Funderar på knälång klänning, det är skitsnyggt och skulle passa mig, men å andra sidan vill man ju verkligen ha en superfin "riktigt" bröllopsklänning med släp och grejer. Det är svårt, men det är väl bara att åka ut och börja prova, antar jag. :)

Svar på tråden Juni 2011