Bruttan, hur allergisk är du? Vårt ena rum är katterna inte i, så det är hyfsat allergivänligt.
Daa, såja, ordningen återställd-din avatar är på plats! *kramar tillbaks* Jag skäms fortfarande djupt över att ha hållit dig vaken med mitt tvångsmässiga pratande, stackars oskyldiga kvinna!
Fru syy, biverkningar av sprutan tror jag inte du behöver leta efter så långt efteråt. Det jävliga i kvinnosången är ju att menskänningar och gravidkänningar ofta är vääääldigt lika varandra. FÖRSÖK om du kan att koncentrera dig på att glädjas över att kroppen nu cyklar som den faktiskt sak äntligen, än att vänta dig ett plus alldels på direkten. Jag tycker det verkar logiskt om du kan behöva några normala cykelturer så din kropp är med på galoppen så att säga. Men, som alltid, man vet ju aldrig förrän den feta indianen sjunger...
Anbeyond: förra sommaren gjorde jag ju din brudbukett. Då använde jag bla rosa Phalaenopsisorkidéer som jag köpte på kruka. Jag sparade själva växten och vet du-nu blommar den ena förfullt igen. Den slog ut alldels lagom till ditt plus!!!