• Maxiander

Vi som går powerwalks!

Jag älskar också powerwalks men går inte riktigt varje dag. men nu när solen titta fram ökar motivationen enormt! Dessutom är det idag exkat 100 dagar kvar tills jag blir fru så kanske dags att börja gå VARJE dag! En tråd för mig, behöver inspiration och motivation :)

• Maxiander
    mrsJR skrev 2010-05-11 20:48:31 följande:
    Här är en till hundägare som också går powerwalks varje morgon. Hunden gör att man inte slipper undan, han måste ju ändå ut en timme brukar vi gå, det är en av mina absoluta favoritstunder på dagen.
    Hihi synd att min vovve gärna rastat INNAN min/vår powerwalk... :( Hon är så litetn och efter hennes patellaluxationsoperation så klarar hon inte Djurgåreden runt i tempo eller motsvarande... men om man går i mindre tempo skuttar hon gärna med :)
  • Maxiander
    Dolly84 skrev 2010-05-12 16:49:58 följande:
    Nu ska jag köra power walk nummer två idag! Är peppad som bara den just nu och tänker gå ut innan regnet sätter igång. Ser ut att vara på väg....
    två på en dag!!! imponerande! Jag är glad att  vi kommit ut tre dagar i rad i alal fall :)
  • Maxiander

jag och kärleken har gått varje dag hela långhelgen :) Har varit underbart härligt och mysigt. Vi har dock fuskat och satt oss och bara myst och tittat på havet eller liknande vid nått tillfälle. Vädret har varit så omväxlande att det verkligen har känts olika från dag till dag att vara ute och gå. Mysigt att gå tillsammans tycker vi :)

• Maxiander

Rosvägen: Gå upp 03:00!!! Oj, det skulle jag aldrig orka!!! När gick ni och la er då?

Idag var det verkligen underbarta att ut och gå! Gick själv med musik i öronen, tempot ökar en smula men inte alls lika mysigt och trevligt... Hade en långärmad tröja som jag kavlat upp lite och såg att jag fått märken på armen från solen!!! Oj oj, får tänka på vad man sätter på sig imorgon då :)

Någon annan som märkt solbrännan efter promenad?

www.maxiander.se/

• Maxiander

Idag är det inte alls väder som lockar till powerwalk men jag och älsklingen tog en långpromenad i stan, gick till gamla stan och år brunch och sen runt en sväng och hem igen, skönt men nu är vi trötta.

Oj ja ni tycks disponera dagen bra :) Vi är int heller några TV människor, kollar faktiskt aldrig på TV, det händer någon gång varannan vecka eller en gång i månaden typ men inte mer. Men vi gillar att umgås på kvällarna och äta långa middagar och prata och så vilket gör att vi ofta går och lägger oss lite senare, kollar på film ibland också , skriver ett blogginlägg ellerr nått, eller äter middag med vänner eller familj. Vår vardag ser olika ut från dag till dag. Ofta åker vi och handlar och tar en sväng på stan också. Gillar också att träna på morgonen, SATS har spinpass på morgonen som jag gillar men de är precis lite för tidigt för att jag ska tycka det är värt det, blir ofta att jag tränar själv i stället. Men visst är det underbart att röra på sig inna  frukost och sedan njuta av en lång härlig mysfrukost! Det försöker vi alltid göra tillsammans på helgen :)

Ja jag har väldigt lätt att få färg. Får börja gå med keps när jag är ute och powerwalkar för att inte bli oseriöst brun i ansiktet jämfört med resten av kroppen nu! Men jag ska inte klaga, är faktikst skönt att ha lätt att bli brun och i princip aldrig bränna sig.

www.maxiander.se

• Maxiander

Idag blev det lite mer kläder på promenaden, och ingen brönna alls... Hoppas på bättre väder i veckan :)

www.maxiander.se/

Svar på tråden Vi som går powerwalks!