• scarborough81

Är allt klart för er/vår vigsel den 5 Juni..

Tänkte vi skulle ha en nedräkning, tre veckor kvar... Hur mycket har ni kvar att göra?
    Vi börjar på att bli klara, bara pirriga inför fredagen då allt ska ställas iordning och för att det är dagen innan den riktiga doppardagen.. lol

• Svar på tråden Är allt klart för er/vår vigsel den 5 Juni..
  • scarborough81

Nu är det klart, hon ska inte med.. Ska BM med så ska inte han vara med på spa... Det är lite både och..men som sagt dumt att den går till spillo...

Jag ska ha tiara och lockar med halvuppsatt hår..

• Martinaa
    scarborough81 skrev 2010-05-18 18:00:43 följande:
    Jag ska ha tiara och lockar med halvuppsatt hår..
    Haha, samma här!
  • scarborough81

Ok fick nu reda på från färjan att ska jag boka av en måste jag boka av mig med... {#lang_emotions_frown}
    I och med att det är så.. är ju jag tvungen att ta med en annan... och närmast till hands finns ju min BM... Ska man ge pengar tillbaka till den andra tjejen som hoppat av... och orsakat lite problem med bokningen.. vad tycker ni? Spa avgiften får hon ju tillbaka iaf

• Martinaa

Nu har jag mailat tre olika tidning om en vigselannons till på lördag att vi gifter oss samt adress dit man kan skicka telegram. Anledningen till att det blev hela tre tidningar är för att min hem"stad" ligger mittemellan två större städer med varsin dagstidning och därför har häften den ena och resten av invånarna den andra tidningen. Och så en annons till tidningen i vår stad också! :) Kommer inte bli billigt, men visste inte vilken tidning man skulle valt eller valt bort...

• scarborough81

Ok ska åka upp till lasarettet i falun nu... har bokat ett hotell som vi kommer bo på inatt så att jag får vara nära min Micke... Ingen spa kryssning imorgon.. men är hellre med Micke än ute och slappar... även fast man skulle behöva det nu.. men det är prioriteringar som gäller... bröllopet får bli som det vill nu.. huvudsaken är att vi blir gifta och han frisk... Ha det så bra alla.. Kram

Uppdatering senare..

• Martinaa

Förstår att du ställer in kryssningen, det hade jag också gjort. Viktigast är självklart att han blir bra så fort som möjligt.

• scarborough81

Har nyligen kommit hem.. vi är båda trötta så det blir att ta det lugnt idag..
     Lite ledsen över att man missat kryssningen, chansen att ha en sk möhippa är ju bara nu.. lite vemodigt.. men det är som det är... Hade varit kul om det hade blivit av och inte Micke blivit sjuk.

Två veckor kära brudar.. inte alls långt nu!!! Hur har ni det med era nerver?

• yatzy86

Igår vek vi lite festprogram och satte ihop sedan tog patronen i skrivaren slut. så blir att fortsätta när den kommer :) Men det kändes så verkligt när man satt gjorde klart festprogrammen. Jag fick en känsla av att oj, detta är ju på riktigt :) för annars tycker jag det är för stort för att förstå nästan :)

Igår skrevs också en lista på alla som ska göras nu sista. Haha jag som trodde vi nästan var klara ;)

Nu kan man ju se hur vädret ska bli. Men jag hoppas det ändrar sig för vi ska bara ha 14 grader och sol med skurar. Det måste ändra sig!!! :)

13 dagar idag!!!

• DaisyMom
    scarborough81 skrev 2010-05-21 12:41:01 följande:
    Ok ska åka upp till lasarettet i falun nu... har bokat ett hotell som vi kommer bo på inatt så att jag får vara nära min Micke... Ingen spa kryssning imorgon.. men är hellre med Micke än ute och slappar... även fast man skulle behöva det nu.. men det är prioriteringar som gäller... bröllopet får bli som det vill nu.. huvudsaken är att vi blir gifta och han frisk... Ha det så bra alla.. KramUppdatering senare..
    Vad är det som hänt med din BM? Hoppas iaf att han blir bättre snart...

Ja, herrejösses, om två veckor vaknar man upp som fru!

Det går vattenkoppor på min sons dagisavdelning nu och han har inte haft det... håller tummarna att han inte ska få det lagom till den 5/6....

• Martinaa

Igår blev mannen min bortrövad av grabbgänget, och inte långt senare hittade jag snygga bilder på Facebook på honom. Den snyggaste av dem finns på min blogg för den som är nyfiken martinaa.bloggworld.se/2010/05/22/grasanka/
    Nu ligger han och sover och lär väl inte vakna till liv än på ett tag....

Igår var jag och köpte papper till vigselprogrammen och festhäftena så nu är det snart klart att börja skrivas ut och stämplas för glatta livet.

Idag ska mina föräldrar komma hit och delar av familjen så ska vi till kyrkan och öva med brudnäbbarna. Det kommer kännas...lustigt! För jag håller med dig Yatzy. Man vet ju om vad som komma skall, men det går liksom inte förstå ändå...
    Hittills har jag "accepterat" att vi ska ha ett bröllop och en fest efteråt. Det är ju det vi planerat för så länge. Så länge är allt okej. Men sen vad det INNEBÄR, att vi faktiskt blir GIFTA och blir man och fru och allt det där... det går liksom inte ta in än... {#lang_emotions_tongue_out}

Svar på tråden Är allt klart för er/vår vigsel den 5 Juni..