• Moi mokulat

Tärnklänning HJÄLP snälla

Jag har jätte jätte svårt att hitta en tärnklänning.
    Ungefär ska den se ut så här http://www.gnetagalten.se/images/00037/0/medium-vinr%C3%B6d-festkl%C3%A4nning-t%C3%A4rnkl%C3%A4nning.jpg
    Helst svart eftersom vi har det som färgtema.

Någon som vill hjälpa mig.

Min tärna vill inte lägga hur mkt pengar som helst på sin klänning heller.
    Just nu blir det mest billiga klänningar som ser billga ut och är för korta.

• Svar på tråden Tärnklänning HJÄLP snälla
  • Moi mokulat

lillalyckan skrev 2010-05-09 20:07:01 följande:
    Jag har köpt dessa till mina tärnor, då blev man ju inte direkt ruinerad nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/vil.../

Hittade inte den. Gick inte att söka på länken heller

• Moi mokulat

lillalyckan skrev 2010-05-09 20:26:07 följande:
    hmmm... den finns på nelly.com under fliken rea. Märket är Vila och klänningen hetyer Fendi slim corsage. Den är mycket snyggare irl...

Nu hittade jag den, men den skulle min tärna aldrig gå med på. För slim.
    Men den var jätte snygg

• lillalyckan
    Moi mokulat skrev 2010-05-09 20:28:38 följande:
      Nu hittade jag den, men den skulle min tärna aldrig gå med på. För slim.Men den var jätte snygg
    Jag skickade bilden för godkännande hos mina tärnor först

Men jag håller med ovanstående talare, asos.com har supernygga kläder. Eller kolla Oasis, där finns det hur mycket som helst.

• Moi mokulat

Vi har kollat på asos många gånger, men inget som duger.
    Allt är så kort

• hjärtat74

ok.,jag kan rekommendera en billig sömmerska i sundbybeg.en tygaffär som ligger på järnvägsgatan i centrala sundbyberg.hon syr tex upp brudklänningar för max 2500kr..så dukan ju frpga henne o ge henne enmaxbudget:)lycka till

jag har beställt klänningar från asos o alla e inte korta.halens.se har mycke festklänningar nu.

• Sonja68

Kolla här under "Brides maid dresses" och "Short dresses". www.keepmeinstitches.biz
    Bry dig inte om färgerna på bilden, klicka istället på klänningarna och kolla vilka färger den finns i. Många finns faktiskt i svart Och alla är inte jättekorta.
    Lycka till!

• hjärtat74

kom på en sak:) jag har beställt brudklännig o festklänning från www.ubride.com
    skicak en bilden o fråga om em kan sy upp den o priset.

jag la på 2 cm extra för säkerhetsskull.lycka till...det tar ca nen månad tt få hem klänningarna.

Svar på tråden Tärnklänning HJÄLP snälla